Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Flere som også føler det.jeg syns det er så mye jobb med en .kan ikke fatte at folk for så mye mer...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er mer enn fornøyd med jenta mi, ja Hadde jeg vært i et fast forhold hadde jeg vurdert flere, men siden jeg er alene holder det nok med den ene.)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Og jeg kan ikke fatte at noen frivillig vil ha bare ett barn.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg syns også et barn holder i massevis, ikke fordi det er så mye jobb men fordi det ikke er så fryktelig givende å være mor. Mye mer spennende å få seg en skikkelig karriere, bli noe, tjene penger!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Det skjønner ikke jeg heller, frivillig ikke ha flere barn. Jeg som kun har et barn, og kun får et barn. Ønsker meg sårt et til. Fatter ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hvis du ikke syns det er givende å være mor, så skulle du absolutt ikke vært mor. Har du tenkt å fortelle ditt barn det: "Jeg syns ikke det er noe stas å være moren din"
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Nei det har jeg ikke tenkt å gjøre. Og dessverre for deg så er jeg jo allerede mor, og en flink en faktisk, men syns ikke det er den mest givende "jobben" i verden nei. Hun lider ingen nød, så pust rolig!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er selv enebarn og ikke søren om mitt barn skal bli det også!! Om jeg så må adoptere nr 2 så gjør jeg det! Jeg var ikke ensom eller noe slikt i oppveksten, men når jeg ble 16-17 år ble savnet etter søsken stort og det har ikke avtatt!! Vet om mange andre enebarn som har det som meg. Tenk at når mine foreldre dør så har jeg ingen nær familie igjen, untatt min egen!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Orker ikke fødsel igjen.har ikke økonomi til å ha to barn i tillegg til at jeg ikke har overskudd til mer enn ett barn.er litt egoist på noen områder.elsker alenetid.ikke fordi jeg fester å sånn.det er mange år siden.men fordi jeg trives i eget selskap å bare kunne slappe av alene.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 jeg har en bror vi har alltid hatt dårlig kontakt.har nesten ingen kontakt i dag heller.klarer ikke å være sammen uten å krangle..så det er ikke sånn at selv om man har søsken så er båndene veldig tette.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Venter nr 4 og føler meg Heldig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå