Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg traff en fyr som virket helt fantastisk for 3-4 mnd siden, vi var på mange dater, han var den perfekte gentlemann, og vi møttes i Storbrittania, skal flytte dit nå til sommeren... Vi hadde veldig god kontakt i ettertid, vi har pratet sammen hver dag siden sist vi møttes... Og han virket ganske betatt av meg, jeg av ham.. Det utvikles til at vi utvekslet våre fantasier osv.. Nå skal jeg tilbake neste uke, vi skulle møtes osv.. Men jeg spurte klart ut nå hva han er ute etter egentlig, jeg sa klart i begynnelsen jeg er ute etter mer enn "fun"... Nå fikk jeg svar av ham, at han var usikke rpå om han var klar for noe bindende, og han respekterte at jeg ikke ville ha sex osv, siden jeg sa det føles rart om det ikke ble noe mer osv.. Jeg er ikke den typen til bare å ha sex... Nå sier han at han virkelig vil møte meg for det, og ikke ha sex med meg sånn jeg ikke føler at han skuffer meg på noen måter... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg sitter her med en klump i halsen og føler meg skikkelig såret... ..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 At man ikke føler seg klar for noe nytt, kan forandre seg veldig raskt At han sier fra at du ikke trenger å føle deg forpliktet til sex (siden dere har pratet om det osv) viser at han har respekt for deg som person. Jeg ville møtt han og gjort mitt for å få ham til å forandre mening
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Det tror jeg du kan tolke dit hen at han er interessert, men vet ikke om enda om han er ute etter et fast forhold. Det positive er at han er ærlig med deg, og ikke lurer deg til sengs med falske løfter, for så å dumpe deg dagen etter. Du får bare se det an:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Han sier i klartekst at han ikke vil treffe deg fordi han synes du er en flott jente som han vil ha sex med, men forstår at du er ute etter noe mer. Han synes at det blir galt overfor deg og dine ønsker at bare han skal få sitt ønske oppfylt, så derfor er det best at dere ikke treffes. En gentleman som ikke vil bruke deg, med andre ord. Du treffer en mann som vil det samme som deg etterhvert, så hold ut!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Han sa jo at han ville treffe henne, les en gang til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Han sier han vil treffe meg likevel selv om d ikke blir noe sex osv.. Lurer på hvorfor han vil det egentlig om han ikke vil hanoe mer osv..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Glemte å nevne at jeg har også blitt bedt ut på middag på lørdag nå med en annen fyr, han skal ta meg ut på fin resturant sier han osv. Virker som en veldig fin/pen fyr. Lurer på om jeg skal bare gå ut med han for å glemme han her... Orker ikke å kaste bort tid på noen som ikke vet hva de vil..
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes denne mannen virker som er ærlig og oppriktig mann jeg. Og hvem er vell ikke litt usikker i begynnelsen??? Jeg hadde møtt han jeg, tatt tiden til hjelp og prøvd å vunnet hjerte hans. Mens så digger jeg utfordringer også da he he Jeg tolker det dithen at han liker deg innmari godt og respekterer deg....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Du kan vel treffe begge to? Hvis han ene ikke er villig til å forplikte seg, har ikke du noen forpliktelser overfor ham heller. Bare spill med åpne kort, så går det meste bra. Kan til og med hende at han første innser at han må smi mens jernet er varmt og forplikte seg. Jeg skjønner for øvrig godt at han ikke er villig til avgi all verdens løfter nå før dere i det hele tatt bor i samme land.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Hans nøyaktige ord ; i totaly understand im just a bit concernd im not ready for any real comitment, i wld luv 2 meet u but dnt want 2 hav fun then not take it further and let u down...i respect ur honesty i hope u do mine?.....ps that dosnt mean i wldnt like 2 c u..x
Nikki 75 Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Argh! Denne fyren hadde jeg dumpet på grunn av det dårlige språket hans!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 D er vanlig å skrive sånnt i UK...
Nikki 75 Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Nei, det er det ikke. Bare blant uutdannet ungdom. Sms-språk er én ting, men her har han ikke klart å skrive et eneste ord korrekt omtrent.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 Han har høy utdannelse, bra jobb osv.. så det stemmer ikke alltid..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 "D er vanlig å skrive sånnt i UK..." Du er vel neppe den rette til å bedømme godt språk?
Nikki 75 Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Helt utrolig at noen klarer å skrive så dårlig hvis de har høyere utdanning, spør du meg! Men det er bare meg, jeg hadde fått fullstendig avtenning av en som skrev slik. Men det var jo egentlig litt utenfor tema uansett ) Fyren hadde jeg truffet, han er i alle fall ærlig, så kan dere jo se hvordan det går...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 SPILLER DET NOE ROLLE HVORDAN VI SKRIVER?? det har ingenting med subjectet å gjøre... Hvem bryr seg om man skriver perfekt eller slurvete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå