Rascal_4.11<3 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Da var streken postiv IGJEN 4 uker etter SA'en...og jeg finnes ikke glad:( Vi har jo prøvd så burde ikke være noe sjokk men ble litt satt ut, og veeldig blanda følelser..Har jo hatt 9 SA/MA nå og må få meg time på dagen til ahus i morra for å begynne behandling..blir liksom stress og ikke kos...men for all del,vil jo ha en liten spire Uff burde ikke klage,er mange andre som sliter med å bli gravide her inne:(
Lille diamant Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei! Jeg føler virkelig med deg, for det kan ikke være lett å miste så mange ganger. Jeg har kun mistet en gang, og har det ikke så veldig bra nå som jeg har fått positive tester igjen. Hvilken behandling er det du skal ha nå som du er gravid igjen? Tenk at denne prøvingen skal sette så dype spor i oss, det var ikke det jeg hadde forventet den gangen vi bestemte oss for å få barn. Men livet tar egne valg tydeligvis, så det skal ikke være like enkelt for alle å få det de ønsker seg. Er jo glad jeg kan bli gravid, men kunne det ikke gått bra når vi først klarer det...
Rascal_4.11<3 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Uff ja, den planen om å 'bare' kutte ut prevansjonen og svopp bli gravid og sveve rundt på rosa skyer i 9mnd, ble ganske så fort pensjonert ja... Kjenner jeg blir litt irritert på de som faktisk har det sånn, men som jeg pleier å si når venninene mine blir gravide uten noe som helst tull; at noen av oss må kladde sånn at det faktisk blir lagd superherlige perfekte små bebiser;) Må bare si at jeg kjønner deg veldig godt, syns det var værst og bli gravid igjen etter 1.gang vi mista faktisk, de etter går man liksom litt på autopilot på en måte... Tja har vært på utredning på ahus, og de fant ingenting så skulle bli sendt til riksen for time der,men har ikke rukket å få time der før jeg ble gravid,men de har snakket om å sette med på de medisinene de bruker på de som får prøverør, eneste jeg fikk med meg av det var progresteron eller hvordan det enn nå skrives. har googla litt om det på internett og er veldig usikker på om det har noen effekt:S også var det snakk om blodfortynnende i tilfelle... Men all informasjonen har igrunn vært veldig dårlig så tenkte å dra til ahus og få de til å tvinge meg inn til time på riksen.. Har sluttet å ta nei for ett nei når det kommer til sykehus og heller trenger meg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå