Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør legen det? Tenkte å bestille time hos fastlegen denne gangen, ikke gynekolog, men dersom man tar GU på kontrollen vil jeg ikke gå til fastlegen.. Ikke veldig komfortabel med det, for å si det sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, GU er rutine på 6 ukers kontroll for å sjekke at alt er i orden etter fødsel;)

Skrevet

GU er IKKE rutine på 6 ukers kontroll lenger. Men noen leger holder visst fast på det enda.

Jeg hadde det ikke, dvs jeg fikk velge. Hadde jeg ikke noen plager så var det ikke nødvendig i følge min lege. Jeg følte meg fin, til tross for tøff slutt på fødsel og mange sting. Så da tok jeg ikke GU.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke GU på min 6 ukerskontroll. Ble ikke spurt om noe angående underlivet.... Leger praktiserer ganske så forskjellig ja.

Skrevet

GU var ikke tema da jeg hadde 6-ukerskontrollen heller. Hadde sikkert fått det dersom jeg hadde spurt, men maser jo ikke akkurat etter det, da... :-)

Skrevet

Hva gjorde legene deres på 6-ukers kontrollen da???

Det eneste legen min gjorde var GU! Og det enda jeg ikke ble sydd en gang... Men tok celleprøve da. Kjekt å få det gjort, så er det en stund til neste gang.

Skrevet

Jeg tok GU på kontrollen. Men tror det var fordi det var så lenge siden det var tatt celleprøve av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...