Hvitkløver2020 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Mannen min liker Madelen....prøver å dra noen andre alt. ut av han men ikke så lett. Han syntes jo det er for tidlig å tenke på navn. snart 10 uker bare=) Er deres menn sånn?? Redd for å bli skuffet om noe skulle gå galt??... Jeg tenker jo på navn hver dag:)
velsignet med to Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kjenner meg litt igjen for jeg var også opptatt av navn i begynnelsen, men mannen derimot greide ikke å komme med noen alternativer han kunne tenke seg. Men det ble noe helt annet etter UL når vi fikk vite kjønnet, nå har vi masse alternativer Er jo god tid ennå
Hvitkløver2020 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Ja, det er god tid! Vi har to gutter sammen og min mann har ei jente og en gutt fra før...så er greit å finne noe som matcher. Men det blir nok lettere å få han til å snakke etter ul i april ja=) He he... morro med navn asså... Med nr 1 så bestemte vi oss med en gang vi fant ut at vi var gravide...bare følte at det ble en gutt=)
Bumblebeee Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Dere har god tid. Det blir lettere å tenke navn når det nærmer seg. Nå, 31 uker på vei er det fremdeles jeg som tar opp dette temaet 98% av gangene Madelen er et nydelig navn forresten, det kan du hilse mannen å si Hilsen mamma'n til Madeleine
ღMadame_mim ღ Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Her var faktisk både guttenavn og jentenavn bestemt i lang tid før vi ble gravide, så hadde aldri den problemstillingen. Madelen er forresten et nydelig navn, men ville skrevet det Madeleine :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Madelen er eit nydelig navn prinsessa vår skal hete det me fant også navn tidleg. er sambo sitt første barn så han er lika gira så meg fant ut madelen når eg var 12 uker, eg bare hadde følesen av at det var jente. er no 34 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå