Gå til innhold

Navnevalg er ikke så lett...Madelen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min liker Madelen....prøver å dra noen andre alt. ut av han men ikke så lett. Han syntes jo det er for tidlig å tenke på navn. snart 10 uker bare=) Er deres menn sånn?? Redd for å bli skuffet om noe skulle gå galt??... Jeg tenker jo på navn hver dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen for jeg var også opptatt av navn i begynnelsen, men mannen derimot greide ikke å komme med noen alternativer han kunne tenke seg. Men det ble noe helt annet etter UL når vi fikk vite kjønnet, nå har vi masse alternativer :) Er jo god tid ennå :)

Skrevet

Ja, det er god tid! Vi har to gutter sammen og min mann har ei jente og en gutt fra før...så er greit å finne noe som matcher. Men det blir nok lettere å få han til å snakke etter ul i april ja=) He he... morro med navn asså... Med nr 1 så bestemte vi oss med en gang vi fant ut at vi var gravide...bare følte at det ble en gutt=)

Skrevet

Dere har god tid. Det blir lettere å tenke navn når det nærmer seg. Nå, 31 uker på vei er det fremdeles jeg som tar opp dette temaet 98% av gangene :)

Madelen er et nydelig navn forresten, det kan du hilse mannen å si ;)

Hilsen mamma'n til Madeleine :)

Skrevet

Her var faktisk både guttenavn og jentenavn bestemt i lang tid før vi ble gravide, så hadde aldri den problemstillingen.

Madelen er forresten et nydelig navn, men ville skrevet det Madeleine :-)

Skrevet

Madelen er eit nydelig navn :) prinsessa vår skal hete det :) me fant også navn tidleg. er sambo sitt første barn så han er lika gira så meg :) fant ut madelen når eg var 12 uker, eg bare hadde følesen av at det var jente. er no 34 uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...