Gå til innhold

Dere som har halvlangt/langt hår, har dere pannelugg? Er så usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å spare IGJEN!

Hatt langt hår før, men da hadde jeg ikke pannelugg og hadde håret hele tiden i hestehale for det er så tykt og tungt at det kom ned i ansiktet hele tiden.

Men....blir det bedre med pannelugg?

Litt lyst på skrålugg...

Hva har dere og er dere fornøyd?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har sånn lugg som Betty Paige hadde, er ille fornøyd :o)

Skrevet

Ikke lugg nei. Men det er skrådd litt rundt ansiktet for å ikke bli så "strengt".

Skrevet

Har akkurat klippet lugg og er kjempefornøyd :-) Kanskje litt kjedelig, for det er sånn rettoverlugg. Men jeg er ikke en veldig fancy person, så det er veldig meg ;-)

Skrevet

Jeg har hatt lugg tidligere og var veldig fornøyd når hun ene frisøren som kunne klippe den fint hadde klipt meg:-) Uansett hvem andre som klipte meg, så understreket bare luggen midtskillen jeg har (er en verv som gjør at jeg får midtskill), så nå har jeg gitt opp luggen ettersom det er umulig å få timer hos hun som kan klippe lugg på meg.

Annonse

Skrevet

Jeg hadde veldig kort lugg for ganske mange år siden, sammen med kastanjerødt hår, det var egentlig litt kult.

Skrevet

Har skrålugg og langt hår. Fornøyd med det. Litt stress pga har krøller og må slette luggen.

Skrevet

Jeg anbefaler deg å bruke litt sminke på øyene hvis du skal ha pannelugg. Da ser det kult ut, og ikke "konete" ut. Hadde litt langt, veldig blondt hår med pannelugg, og sota øynene litt, og må si det var ganske kult. Men er lei av det nå. Så har lang igjen.

Det blir fort enten typete, eller litt "husmoraktig", alt etter hvordan du kler deg/sminker deg ellers. Spør frisøren om ansiktet ditt vil kle det!

Forandring fryder! :-)

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Jeg har ikke lugg,men sånt hår jeg enten kan ha bakover eller ha på skrå,sånn midtskillaktig.Jeg liker best å ha det bakover for føler håret er i ansiktet når det er på sida,plagsomt! Men håret mitt nekter å ligge bakover stort lenge,faller bare ned hele tiden.Må nok til frisøren igjen tror jeg.Skikkelig tykt,halvlangt hår,med permanent.Har lyst å klippe det litt kortere.Men skal likevel ikke ha punnelugg.Er veldig uvant! Er så veldig mange år siden sist!

Skrevet

Jeg har ikke lugg, for jeg ser ut som et månetryne med lugg. Lugg er ikke pent på meg! :o/

Har stort sett håret hele tiden i hestehale selv og drømmer om å klippe meg kort... men det er veldig skremmende for en som har hatt langt hår "hele livet"! ;-)

Skrevet

Har langt oppklippet hår uten lugg - kler ikke lugg, så er fornøyd som jeg har det:-)

Annonse

Skrevet

Jeg har skrålugg men jeg syns den er litt irriterende så tar den ofte bak i en klemme. Har blitt litt lang nå også da.

Skrevet

Har halvlangt hår og skrålugg, Fornøyd. Slipper å styre så mye med sveisen, er liksom ordna fra før.. og detter ikke ned i øya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...