Gå til innhold

Noen som har fått seg en slik kosedress??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe jeg vet ikke om jeg orker og bruke 799 som er det rimeligste jeg har sett dem til. Så en jente i butikken i en slik dress her om dagen, det så jo helt grusomt ut, men jeg hadde ikke dratt i butikken med den på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst på men syns de er dyre. Ville aldri gått ut med den på, men slik søndagsdress inne hehe:-))

Skrevet

Det er mange andre ting jeg heller vil bruke 800,- på hehe ;o) det var da dyrt!!

Jeg synes de er dødsharry, men for alt jeg vet kan de være gode å ha på.

Skrevet

Sparkebukse/dress for voksne??

Nei takk!

Skrevet

Hmm snakker du om en bestemt kosedress?

Selger myke behagelige velour dresser på Be Young til 200,-

Syns ikke det gjør noe at folk går på butikken i slike klær.

Skrevet

Det er ikke snakk om todelt velourdress, men en bestemt heldress hehe.

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en, bare til innebruk slik rett etter at jeg hadde født og ville at alt skulle være behagelig. Men synes ikke den var behagelig å ha på, så returnerte den og fikk pengene tilbake. Det var ikke stoff bak glidelåsen så man kjente den hele tiden. Det var ikke nøyaktig den dere snakker om her, men likt konsept.

Skrevet

Har sånn hel kosedress jeg.. Kjøpt på VeroModa til 499:) De var så populære at de ble utsolgt med engang, ny forsyning kommer i april:) Stygge, ja..men gud, så behagelige:)

Skrevet

Hehe, uff nei. Ville følt meg som en forvokst 2-åring :-D

En ting er dere som vil bruke det hjemme, skjønner jo greia med at den sikkert er behagelig, men å bruke den ute blant folk??? Uff og uff, hehe

Skrevet

Jeg kan ikke ha pysj i huset engang, for da går jeg ikke i annet ;o)

Neeei, blir nok ingen daffedress for meg!

Skrevet

vi har svigers i sokkelleiligheten til oss, å vil ikke at de skal se meg i en dress..bli jo seende ut som en forvokst baby;) får vel høre det da.. hehe..

Skrevet

Har ikke og vil ikke ha. Og skulle jeg ett øyeblikk av galskap få lysten over meg så hadde jeg bedt broren min om å sy en til meg. Han har sydd seg sin egen ;)

Skrevet

En av mine 16 år gamle elever sportet en slik dress tidligere i uken. Måtte prøve å ikke himle med øynene. Synes hun så ut som et forvokst bleiebarn:) Men de er sikkert kjempebehagelige. Kommer likevel aldri til å prøve dem. Kjøper meg heller en to-delt sak til å ha med på barsel. Som jeg har gjort de andre gangene jeg har født. Mykt og godt det også. Og mer lettvint når man ammer/må på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...