VirreVirre Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Testet torsdag, i går kveld og i dag morges. Og alle er like svake, men det er en tydelig strek der. Betyr det at jeg ikke har noen økning i hcg? Var sikker på at den skulle bli sterk med morgenurin i går, siden den var svak i går kveld, men de er akkurat like. Skulle hatt mensen på fredag.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Mulig du bare produserer hcg litt sent... Ellers kan det jo være en kjemisk graviditet også, men da burde kanskje streken blitt svakere... Ønsker deg lykke til!!!
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror nok det at du er gravid. Jeg har opplevd lignende med tre av fire svangerskap:) Lykke til.
VirreVirre Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 "Var sikker på at den skulle bli sterk med morgenurin i går", jeg mener selvfølgelig "i dag". Hmm, det bare irriterer meg at den ikke ble sterkere. Da jeg var gravid med mitt første barn fikk jeg også en svak QR, men da fikk jeg dobbeltsjekket med en CB en dag senere. Nå fikk jeg ikke tak i noen CB. Men det er vel bare å vente og se, skulle bare ønske jeg kunne sluppet jubelen løs. Har mistet tidlig noen ganger før, så det henger liksom over meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå