tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Bare en liten neglelakksrapport. Tok på neglelakk forrige søndag og den ser så og si ubrukt ut fortsatt. En uke senere. Det eneste som har skjedd er at neglene har vokst bittelitt slik at det har blitt en glipp mellom lakken og huden. Er litt i sjokk må jeg si, har aldri opplevd makan. Tok på tre strøk på søndagen, og har ikke gjort noe siden. Essie, 80kr på feelunique.com
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 oj oj oj det er jo sykt jeg kjøpte den ti 210 kr fra chanel og den funker ikke noe bedre en andre jeg har prøvd... jeg tror jeg skal sette på negler snart. det holder hvertfall en stund. men feelunique er kanskje verd et forsøk
blomstre Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 ...hvis du ikke har gjort noe siden søndag vil jeg si at det er forklaringen. All neglelakk holder så lenge man er uvirksom! ;-)
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 Hehe, ser at formuleringen min ikke er den beste. Jo jeg har levd som vanlig, gjort husholdsarbeid etc. Har til og med vært innlagt på neurologisk avdeling på torsdagen uten at det har noe å si for neglelakken hehe
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2010 Ja det er ganske sykt. Jeg er solgt!
blomstre Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jammen det var neglelakken sin! Holder den stand etter en dag på neurologisk bør den tåle det meste :-)
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2010 Du får kjøpt den på enkelte frisørsalonger. Visage i oslo selger den også.
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2010 It isn't only only på neurologisk vet du:)
Gjest sug lut Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Innnnterrrresting! Har gått tilbake til bare lyserosahvit for å slippe fanskapet, men farger er jo mye morsommere.
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2010 Ja, Essie har mye fine farger også. Men hvis du kjøper i Norge så koster de ca 120kr.
Gjest sug lut Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Det er fortsatt en pris jeg kan leve med. Har de rødsvart?
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2010 På frisørsalonger har de kun et fåtall farger. På Visage har de en haug, men jeg har ikke vært der personlig og sett. Det er bare det jeg har blitt fortalt, så jeg kan ikke gå god for det. Her er fargene de har på feelunique: http://www.feelunique.com/p/Essie-Nail-Colour.html Ser ut som de har noe rødsvartish, men synet mitt er ikke helt godt om dagen.
Gjest sug lut Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Veldig vanskelig å se fargene på nett. Er Visage en butikk?
tante grusom master of law Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 22. februar 2010 Jepp. http://visage.no/ Her finner du adressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå