Cat&Gullungene Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hører stadig vekk om andre gravide som er sååå slitne og sover hele tiden. Ikke jeg nei. Hender jo at jeg sovner på sofaen om kveldene, men nettene er helt grusomme!! Jeg er kjempeurolig. Våkner hele tiden og ligger og vrir meg. Innimellom drømmer jeg ville drømmer. Har mye luft i magen. Og klør. Om morgenen føler jeg meg til tider helt forferdelig. Ikke nok med kvalmen, men jeg er svimmel og har dotter i ørene, er supersliten og har rødsprengte øyne. Skikkelig syteinnlegg dette her altså ;-)) Bortsett i fra dette er jeg overlykkelig over å være gravid, men jeg gleder meg bare så sinnsykt til å bli ferdig med de 12 første ukene. Håper virkelig ting forandrer seg da (synes å huske det med førstemann). Andre?
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg sover heller ikke så godt... Våkner og må på løpe do....og så er jeg så kvalm iblant at jeg knapt vet hvordan jeg skal ligge. Vrir meg og grubler mye...Rare, særdeles virkelige drømmer som jeg husker så godt er også med på å forstyrre søvnmønsteret... Nei du er ikke alene om dette...håper du har rett at det blir bedre... Imens får jeg ligge her på sofaen og gjespe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå