Anne-B. Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 - Hjemmefarging av hår. - Sprayhetter som forsvinner fra (relativt dyre) hårsprayflasker. Møkk! Trippeldritt!
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Føler med deg. Mistet mitt nye (også dyre) pudder i bakken her forleden. Gråt og tenners gnissel.
Anne-B. Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Takk. Jeg kan jo ikke akkurat skylde på Mona Grudt fordi jeg blir gulrot i røttene og svart ellers i håret, og hvem jeg skal skylde på ang. sprayhetten vet jeg heller ikke. Selv har jeg ikke brukt den siden torsdag da jeg satt den inn i skapet på badet, og det er heller ingen andre som har vært borti den.
Patetica fåkksi Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Ettersøk den blandt de som "ser" hos naboen. Og ang. hårfarge; brukte du veldig lang tid? Hvis fargen sitter ti minutter mer i røttene enn resten av håret blir det forskjellige farger.
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Hvordan kan resultatet ha blitt slik? Hvilken farge hadde du i utgangspunktet, og hvilken farge brukte du? Hatt voks eller andre stylingprodukter i røtterne? Det kan nemlig hindre fargen å komme til.
Patetica fåkksi Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 -eller nyvaska hår, sjamporester setter seg fast i røttene.
Anne-B. Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2010 Styling kan jo ha vært årsaken. Mona får få en sjanse til ved neste mulige anledning. Men fulgte ellers alle anvisninger hva tid angår. Eller kanskje det bare er graviditeten. Ååååhoff, jeg liker ikke sånt dill! Når jeg først gidder, så bør det fungere.
Gjest sug lut Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Hm, jeg fiksa det med Mona enda utgangspunktet var en helvetes brei motorvei av grått på midten - men ditt ble mørkere nederst? Da har du antakelig hatt farge i det før og bare forsterket den, jeg så noe av samme tendens her sist. Jeg farga ikke med Mona-farger sist, men Mona er bedre. Men jeg stripa uten hette, og det ble faktisk bra, brukte sånn slags mascarabørste og bare fiska ut hår jeg ville ha stripe på.
Anne-B. Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2010 10 siste min skulle det fordeles farge utover i håret, stod det. Egentlig tenkte jeg å la være, men siden det stod det, så gjorde jeg det. Har farge i fra før ja, mørk brun, men det var jo røttene jeg skulle ta nå. Okei, det ble ikke helt gulrot, men den rødlige nyansen er veldig mye mer tydelig i røttene enn ellers, så det føles veldig gulrot. Får prøve en gang til. Jeg savner frisøren min.
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Kanskje ta en farge i røttene som ikke inneholder røde pigmenter? Dvs en som ikke har nr 3 etter komma. Hvis den har 0 etter komma er den neutral, og har den 1 etter komma så er den kald.
Anne-B. Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2010 Hmm, den hadde litt rødt i seg, den jeg fikk hos frisøren. Nei nå gir jeg opp snart! Takk for at dere deler kunnskap med meg! Her var det mye jeg ikke var klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå