mildemåne Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vi har en sønn på 2 år og 4 mnd. Han har helt siden fødselen vært en fryktelig mammadalt, men vi har tenkt at dette vil gå over når jeg sluttet med amming o.l. I tillegg hadde mannen min en jobb hvor han jobbet sene dager, så tenkte at dette også påvirket situasjonen. Han fikk seg imidlertid ny jobb for ett år siden, jeg sluttet å amme for litt over ett år siden. Men sønnen vår er fortsatt veldig mammadalt:( Han søker i og for seg pappaen sin også, men om han slår seg/ er sint e.l. så er det KUN mamma som gjelder. Kommer pappaen så slår han, sier "gå bort" o.l. Dette bekymrer meg da vi får en ny liten en om 2 mnd, da vil mamma naturlig nok ikke ha anledning til å komme til unnsetning helle tiden... Noen som har opplevd det samme, evt. har noen tips?
lille sprelle Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har har selv ikke kunnet være der for snuppa på samme måte, så hun er like mye pappajente. Tror derfor oppskriften er at du ikke er der (ta deg et par dager vekk fra familien) så pappaen virkelig er den eneste i nærheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå