Gå til innhold

Er så lei meg..Vet ikke hva jeg skal gjöre....

Gravid30 *Har født ei datter*

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut om fredagen at jeg er Gravid. Går inn i 5 Svangerskapsuke nå.

Det som er så vondt er at jeg ble gravid de förste gangene vi hadde sex. Ja det er litt flaut...Jeg brukte spiral, men den hadde forskyvet seg. Vi er begge 30 år og han har et barn fra för og det har jeg også. Han vil helst at jeg skal ta abort siden dette skjedde med en gang og at han sier som så at tenk om det blir slutt mellom oss etter en stund..Han har ikke råd til å betale barnebidrag for 2 sier han og dette har gått så altfor fort. Men som han sa også: Jeg kommer til å stötte deg uansett hva du velger. Klart jeg hadde blitt glad når ungen kommer ut sa han, men det er ökonomien han tenker på og det at hvis vi ikke kommer til å fortsette mer. Så han er så deprimert. Han skulle egentlig ha kommet etter jobb i går, men han orket ikke og ville väre alene. Han skal komme en tur etterpå. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjöre..Har ikke lyst å ta abort heller, for det har jeg gjort 2 ganger för. Også får jeg skyldfölelse med at hvis jeg beholder dette og han ikke vil, så kommer han til å bare bli så deprimert...Men hva med meg da??? Skal jeg kanskje bli alene med 2 barn eller gå igjennom en abort til som jeg ikke vil...Jeg har et barn som er 9 år fra för.

Er det noen flere som er i samme situasjon eller har värt det?

Fortsetter under...

vet jeg ikke er i den samme situasjonen, men følte jeg måtte svare likevel.

Da jeg ble gravid, kom samboern med en rekke unskyldninger for hvorfor vi ikke burde behold barnet. Økonomien gjentok han flere ganger, og sa at vi ikke klarte dette økonomisk. Jeg ville ikke ta abort, snakket mye med mamma om situasjonen, men kom frem til slutt at om han virkelig elsker meg så ordner dette seg. Og det gjorde det. Idag vil han ikke høre snakk om tankene han en gang hadde. Han ville være mye aleine, etter avgjørelsen min, men da han forsto at det var dette jeg ville, og at det var dette som kom til å skje, støttet han meg som aldri før.

Jeg har vært gjennom en abort tidligere, noe som var rett der og da. Men jeg vet med meg selv at jeg aldri klarer det igjen. For å ta en abort bør du være helt sikker på at det er det DU vil, og ikke noe du gjør fordi ANDRE vil det.

Lykke til fremover.

Hei!!

Er i noe av den samme situasjonen.

Jeg fant ut i går at jeg er over 5 uker på vei.

brukte p piller, noe som viser seg å ikke være 100% sikkert...

jeg ønsker virkelig å beholde barnet men er mye for og i mot tanker i hodet.

vi har bare vært sammen 5 mnd, vi bor ikke sammen.. han har 2 barn fra før og jeg har 1 barn.

jeg har ikke hilst på familien hans enda heller, kun barna.

positive er at jeg virkelig ønsker barn og at han skal være far til mitt barn, vi har det veldig bra sammen og ungene våres er en bra klikk..

har 100 tanker i hodet og jeg håper jeg/vi gjør det riktige valget...

Lykke til med valget ditt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...