<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har vært litt plaget med halsbrann. Er det farlig å bruke link så tidlig? Flere med erfaring?
Mannemor Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei Det som har reddet meg gjennom tre svangerskap med halsbrann er Lovehearts. Link har jeg ikke erfaring med. Lykke til videre i svangerskapet :-)
bringebærsnipp Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Du får kjøpt gaviscon på apoteket som skummer opp og legger en bekyttende hinne på toppen av magesekken slik at magesyren ikke kommer opp i spiserøret. dette har reddet meg de siste ukene. OG tatt kvalmen min og. er kjempe fornøyd. det skal være trygt for fosteret og nå får jeg endelig i meg deg næringsstoffene jeg og barnet trenger.
stjertløvetann Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg spiste Link de siste månedene av forrige svangerskap, og hadde ikke klart meg uten! En livredder rett og slett Gaviscon prøvde jeg med en tablett og måtte spy og lovehearts funket bare 3 minutter. Har hørt at noen sier det ikke er trygt for gravide, men apoteket solgte meg det og sa det er trygt, og det stod ikke noen steder i felleskatalogen at det ikke kan brukes av gravide, så da var valget lett for meg! Og så smaker det godt i tillegg, en liten bonus det
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Link går helt fint. novaluzid er mitt valg. gaviscon måtte jeg spy av..grøss! før jeg kjøpte dette brukte jeg mye samarin og nyco.. dette er FARLIG ved mye bruk. jeg ble lagt inn på sykehuset da jeg var høygravid med første. jeg fortalte dette og de kjørte meg rett til undrsøkelse for evt magesår.. det var heldigvis ikke det, men sånne brusmagemedesiner er ikke heldig fikk jeg beskjed om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå