Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god reisetrille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gode råd. Jeg har sjekket litt og sett på McClaran og Titanium Baby som begge virket veldig bra.

Har nok mest lyst på McClaran men den var jo fryktelig dyr. Noen som vet om den selges på nettet eller hos Kattis i Sverige?

Noen som skal selge sin brukte:-) ???

Annonse

Titanium baby er nok et fint valg. Vet om mange som er fornøyde med den. Hadde en Maclaren quest, og den rustet....

Jeg bruker ikke dyre vogner/triller når vi skal ut å reise med fly. Da foretrekker jeg billig eller brukt ;)

jeg bestilte min fra tyskland. Da kostet det tusen kroner mindre enn i norge (inkl. frakt og toll). Det tok bare en uke fra jeg bestilte til vi fikk den, og hun ene som jobber for nettsiden prater norsk(Petra), så det var enkelt å komunisere.

Jeg elsker den! Rustet? det høres rart ut..

Jeg har hatt min både på vinterføre (riktignok ikke det beste med trille), på stranda på mallorca og overalt ellers.. ikke en eneste skramme! Love it!

SIDEN JEG BESTILTE FRA HETER:

www.babyparadies-shop.de

her er direktelink til maclaren: http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c86_MacLaren-Techno-XT---Collection.html

her har du en valutakalkulator ol: http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=NO&Vare=Velg%20vare&Verdi=

lykke til!

ps: i london hadde var det nesten BARE maclarentriller å se, så den må jo være god for noe ;)

Annonse

Tusen takk for tipset! Desverre så bor vi i Asker og nærmeste Babyshop er på Slependen. De har visst ikke salg, hvis jeg forstår rett av de andre som skriver her:-((((

Vi får lete videre på nettet og se om det er noen som skal selge sin gamle.

(Ser svaret mitt havnet så langt oppe, så poster igjen...)

Er den lett i vekt denne MacLaren trillen? Er dette noe som man kan få med seg på flyet (med litt godvilje)? Og hvordan blir den sammenlagt, som en vogn eller som en paraply?

Vi har kjøpt Chicco sin. Paraplytrille, lett i vekt og enkel å slå sammen. Mener vi betalte rundt 1400 for den på Babyshop. Så å si helt flat liggestilling og justerbart fotbrett. Veldig fornøyd :-) Den er nok for stor til å ta med inn på flyet som håndbagasje, men vår har fint klart seg gjennom flybagasjen et par turer uten noe som helst skade.

Hmm. Aner faktisk ikke hva modellen heter. Står bare Chicco på den. Blir lang og smal sammenlagt ja. Veier lite. Har svinghjul foran og svinger veldig lett. Uvant lett for meg som var vant til stor vogn med fire faste hjul. Men fantastisk lett å manøvrere. Svinghjulene kan låses så de ikke svinger, men det har jeg vel bare gjort nå når vi har vært ute i snø. Kjøpte vår på Babyshop på Ryen. Tror det var eneste Chicco-modellen de hadde. Men fant den ikke på nettsidene deres...

Maclaren XT veier 6,8 kg. Den foldes sammen som en paraply. Tror ikke du får den med hos norske flyselskaper da vekten og lengden er i overkant. Veldig få triller som kan tas med som håndbagesje. Men kan sendes gjennom sikkerhetskontrollen, trilles til gaten og sendes gjennom slusa der.

http://www.barnevognguiden.no/maclaren/maclaren-techno-xt.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...