Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sisst gang gjikk alt kjempefint..merket nesten ingenting,hadde hetetokter av sprayen bare,Denne ganga er humøre som ein jojo,alt å ingenting irriterer...og nå begynner eg og kjenne at det presser på i eggstokkene..er veldig spennende dette her,men må innrømme at det er ei stor påkjenning for kroppen..håper det går bra nå,vet ikke hvor mye mer eg orker..uttak på mandag så da går eg nokk tilbake til det vanlige jeg=)Hvordan er dette for dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141473479-t%C3%A6rer-det-p%C3%A5-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går alt stort sett fint. Det MÅ det gjøre...

Har hatt 10IVF og 3 frys tilsammen, så det er blitt mer en livsstil her i huset.... Vi har bestemt oss for at dette S K A L vi klare èn gang til (fikk et barn på etter 5IVF!!)....så da er det bare å prøve å "stille seg inn" og bite tenna sammen selv om søsken tydeligvis sitter laaangt inne...

Nå husker jeg litt dårlig, men jeg føler og tror at det var vært de første forsøkene.... Håper du slipper unna med dette og at den sitter nå neste gang.

LYKKE TIL!!

Hos oss gikk det også bra med forholdet:) enn må være godt forbredt begge to, for det er en påkjenning... Å all ære til mannen min, jeg var vel på det verste ganske gal av alle di hormonene, å var ikke alltid enkel å ha i hus... Ble gravid på 4 innsetting så brukte bare 5 mnd, men det er alltid lenge når enn har lyst på barn:)

Nå skal vi igang med søskenforsøk, begynner på pilla til uka...

Så alt for ille kan det da ikke ha hvert hehe.. Glemmer fort.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...