Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du i månden på håret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt med på tråden om dreads og tatoveringer. Og der er det ei som svarer at hu brukte 2000 i månden på vedlikehold og rensing av håret. Jeg får jo helt sjokk. Det er myyyye penger. selv bruker jeg jo ikke 2000 kr i året på håret mitt engang. Og dette er ikke ment som kritikk altså mot hu som brukte pengene altså, men hvor mye bruker dere egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det det koster for shampoo og balsam på nærbutikken. Omlag 100,- kanskje?

Skrevet

Bruker ikke 1 krone i året. Har en datter som jobber som frisør :-) Får shampoo, balsam, hårkurer, skum og spray i bursdagsgave og julegave ( ønsker meg det da. Klipper meg enten i salongen ( gratis) eller så gjør hun det når hun er her eller jeg er hos henne. :-)))

Skrevet

Tja, varierer litt.. Lettere å si at jeg bruker ca.2000 i året. Det er da med 2 klipp, shampooer, balsam, stylingprodukter og hårting. :)

Skrevet

Kanskje 20 kroner i shampoo. Klipper luggen selv, og går til frisør en gang i året. Eller annenhvert år.

Skrevet

I mnd? Det går vel med 1-2 flaske med shampo og balsam fra butikken. Kommer nok litt an på hvor ofte jeg vasker håret.

Og klipte meg på torsdag, men da var det 1 1/2 år siden sist. Håper aldri mer det går så lenge da!! =)

Skrevet

Går til frisør ca hver 3. mnd, da bruker jeg ca 1600kr på farging og klipp. Ellers bestiller jeg shampoo, balsam og kurer på strawberrynet eller lookfantastic.com, mye billigere enn i salonger.

Skrevet

Går annenhver mnd maks!! Da bruker jeg mellom 1500 og 1800 kr. Dette er det verd synes jeg. Håret er viktig for min del, jeg liker å se velstelt ut. Nå har jeg ikke vært siden før jul og føler meg helt forferdelig. Skal bli godt å få kommet meg til frisøren neste helt. Da blir det full pakke!!

Skrevet

ca 20 kroner tror jeg + det det koster å varme opp vann til vask.

Skrevet

Det ei flaske sjampo og ei flaske balsam kostar.

Skrevet

Skjønner ikke at folk tør å bruke butikkshampo på håret sitt, kan jo like gjerne bruke lano! Grusomt!

Skrevet

Hvis jeg kun ser på frisørutgiftene så blir vel det minst 500 kr i mnd, i tillegg kommer jo shampo, balsam, hårkurer, hårspray, voks o.l, men tror ikke jeg bruker mer enn 200 kr i mnd. Så jeg vil tippe at jeg i gjennomsnitt bruker 700 kr i mnd på håret mitt (og jeg tror ikke det er mye, for jeg går til frisøren kun 4 ganger i året).

Skrevet

Kommer nok ann på håret og hvordan man ellers steller det. Jeg har aldri brukt annet enn butikksjampo og her langt tykkt hår. Troe ikke det kunne blitt bedre med andre sjampoer, men mulig det hadde vært nødvendig om jeg hadde farget, fønet eller stylet håret ofte?

Skrevet

Bruker kun shampo/balsam/kur fra frisør. Butikk dritten stappa med silikon tar jeg ikke i lenger. Produktene fra frisøren er jo mye drøyere, ikke minst mye bedre.

Jeg har langt hår og klipper meg hver 8 uke. så pr. måned blir det ca 500 kr maks.

Skrevet

Klipper og farger det hos frisøren (min engel!) ca 4 ganger i året, da blir det fort oppunder tusenlappen pr besøk. Men hun er verdt hver krone! :o) Kjøper hårprodukter hos henne, de er veldig drøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...