Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Dette høres kanskje litt dumt ut men jeg legger ut spørsmålet mitt he he. Sønnen vår skal få ratt og pedaler til x-boxen sin bursdagsave. Vi har planer om å skru fast rattet på et bord så det kommer i riktig høyde. Vi har liggende et sånt vanlig 3 punkts bilbelte som vi har kjøpt over nett. Vi skulle egentlig montere det i den gamle bilen vår men det ble aldri noe av. Tidligere idag når jeg ryddet i kjelleren og så bilbelte fikk jeg en ide jeg synes kunne være litt morsom. Jeg tenkte vi kunne få skrudd fast bilbelte på kontorstolen til sønnen vår. Jeg tenkte kanskje det da ble litt mer virkelig og spennende å kjøre bilspill da. Da blir det jo nesten som en vanlig bil med belte, ratt og pedaler. Mannen min synes det var en litt rar ide men var enig om at det kunne bli litt mer spennende. Blir jo på en måte bilsimulator. Hva synes dere? Er det en dum ide eller skal vi gå for det? Kontorstolen er gammel så er ikke så farlig med den og belte ligger jo bare der. Det blir jo også valgfritt for han å bruke det da he he
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Det synes jeg hørtes ut som en morsom ide'. Hvis stolen er gammel og belte bare ligger der så hvorfor ikke? Kan det skrus på så kan det vel alltids skurs av også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå