Gå til innhold

Lønner det seg å være med i en filmklubb (isåfall, hvilken?) eller å handle barnas dvd på nettbutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å fylle opp med litt koselige filmer, men ser at det finnes mange måter å gjøre det på. Noen lokker med 5filmer for prisen av en osv, men utvalget er jo ikke kjempestort (barnasfilmklubb.no). Cdon har jo det meste, til moderate priser, men lønner det seg tro?

Noen som er medlem i filmklubb de er fornøyde med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkomsttilbudene til de div klubbene er alltid bra, men så kommer månedens film til 159kr (Eller mer) med porto.. Og da er det ikke så billig mer.. Er faktisk like billig eller billigere å handle den i butikk.

Har du platekompaniet, Coop obs og sånt i nærheten, så vil jeg si at det er billigere.

Så er det og mulig å følge med på hva som kommer av nheter og gamle filmer, og heller bestille dem på nettbutikker som platekompaniet, og cdon.. Bedre mec cdon, enn en klubb, for der har de ofte tilbud, og ser du at en film er veldig dyr, så kan du fint kjøpe den en annen plass.

Jeg var med i enjoy, filmene kostet jo 179kr med porto tror jeg. Var ikke såå billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...