Gå til innhold

Noen som snuser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere her inne som snuser?

Hva synes dere om jenter som snuser?

Har en venninde som har begynt å snuse istede for røyking og jeg synes ikke det er pent. Hun unnskylder det med at det er lettere å slutte å røyke hvis hun går over til snus først. Er ikke snus mer skadelig enn røyk?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg snuser dessverre. Er ikke så veldig stolt av det men har blitt avhengig og det er ikke så veldig lett å slutte. Jeg hadde sikkert klart det om jeg virkelig hadde gått inn for det men så var det det å bli motivert da.

Jeg har snust i 8 år nå. Jeg har aldri røyket men begynt rett på snus.

Det er nok ikke farligere enn røyk, men det er absolutt ikke bra for helsa.

Jeg har hørt at det er lettere å slutte å røyke hvis man går over på snus men det er visst vanskeligere å slutte å snuse enn å røyke så det sier jo litt da.

Skrevet

Jeg har en søster som snuser. Hun har snust siden hun var 15 og nå er hun 29 så hun har holdt på en stund. Hun legger ikke snusen foran under leppa men på siden hvis du skjønner hva jeg mener? Da blir den ikke så synlig. Jeg har prøvd å snuse men synes det smaker helt forferdelig så jeg kan ikke skjønne at noen klarer å ha noe sånt i munnen he he. Jeg ble t.o.m både kvalm og uvel så det kommer jeg nok ikke til å prøve igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...