Gå til innhold

Har du langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og synes du det tar mye tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du langt hår? Ja

Og synes du det tar mye tid? Nei

Skrevet

Ja har det. Tja. har det mye opp i strikk. Om ikke tar det litt tid om det skal se bra ut.

Skrevet

Mye bedre med langt hår enn kort når det gjelder å ordne det. Kort hår krever jo mye mer styling for å være fint, og må klippes oftere...

Skrevet

ja

og ja (veldig langt nå)

lurer på å klippe det til skuldrene igjenn (er nå 20cm nedenfor skulder kant) da er det ok lengde både utseende massig og grei lengde å style uten å bruke timer..

Skrevet

Langt nok til at jeg kan sitte på det.

Tar ikke så lang tid, eneste er at det tar tid å tørke.

Skrevet

Har du langt hår: Ja, slutter under puppene.

Synes du det tar mye tid: Jaaa, herregud. Skal klippe meg kort når jeg bare tør.

Hvorfor tar det mye tid: Fordi håret mitt holder så sykt på fuktigheten, og bruker evigheter på å tørke, må føne det. Krever mye balsam. Tynt, så blir fort fett og må vaskes ofte. Flatt og lite volum, selv om det er godt oppklippet, så trenger en del stell for å se bra ut, med siden det er så oppklippet blir det veldig fint om jeg bare "vipper" tuppene litt med glattetang, får mye bevegelse i det. Bruker lite hårspray, aldri skum eller lignende. Bruker bare frisørprodukter.

Skrevet

Det kommer seg! ;o)

Syns det er moro å stelle sveisen.

Skrevet

Har hår noen cm nedenfor skuldrene, så om det sees på som langt, så ja. Det tar ikke lang tid nei :=)

Skrevet

Må bare komentere. Du sier at håret rekker under puppene. Er det med eller uten BH ha ha.

Skrevet

ja. midje langt. gradert..

synes det er mye lettere å stelle langt hår enn kort hår. da jeg har en "kvervil" som kommer når det er kort..

tarlitt lengre tid å vaske det bare.

Skrevet

00.28

Høres ut som håret ditt trenger litt proteiner. Det kan blir bedre ang. problemet med at det trekker til seg så mye fuktighet.

Kan anbefale: Redken Cat spray og Deep penetrating fra Joico K Pak.

Husk å bruk balsam etter du har hatt i en proteinkur!

Bruker du KMS? Håret mitt blir tungt av dette..

Skrevet

Jeg har ikke "langt" hår nå. Noen å 20 cm nedover ryggtavla... Siden jeg har gradert hår så synes jeg det er mye mer jobb nå enn da jeg hadde det alt i en lengde ned til rompa..

Kommer nok ikke til å gå tilbake til kort hår igjen fordi det er så himmla mye mer jobb..

Skrevet

Hadde! :P

Det var ca 15 cm under bhkanten på ryggen.

Tok vel ikke så lang tid med det, håret var fint det.

Men kjedelig i lengden, når jeg ikke kunne lage så mye frisyrer med det sånn sett. Strikket var alltid i nærheten :/

Så nå er det KORT :)

Skrevet

Jeg har langt hår og det tar ikke mye tid.

Eneste er at jeg blir fort lei av det lange håret så i de siste 10 årene har jeg hatt kort, langt kort langt osv. Det er fordi jeg synes langt hår er fint, men kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...