Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 De fleste babyseter 0-13 kg er gode. Vi hadde rømmer baby safe fra britax.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Tenker mer på sete nr 2. Vi har Acta Graco nå, 0-13kg. Men har begynt å sett etter sete nr 2. Er så mange å velge i mellom.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 peg perego sitt.. passer på understellet til vognen, så veldig praktisk.. poden kunne bruke det til han var nesten to (da ble han for høy)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jeg anbefaler det setet som er best i test til den vektgruppen babyen er. Om h*n er under 9kg, så er det vel Britax som er best i test, om jeg ikke tar feil? Trygg trafikk kanskje eller http://sikringavbarnibil.blogspot.com/.
Neijasså... Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Det viktigste er at setet er bakovervendt og av et anerkjent merke (Besafe, Britax, Akta Graco, etc). Til en på 6 mnd som ikke sitter selv (?) ville jeg anbefalt Akta Graco Duologic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå