Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Takk for en heftig natt stod det på mob på en sms som lå åpen på kjøkkenbenken(tlf ringte så jeg skulle overekke den da han var utentfor i boden å hentet ved) sukk..Hvorfor måtte dette skje oss.Har ikke ord nå..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Om telefonen ringte hvordan kunne du da lese sms`en samtidig? På min mobil kan man ikke lese sms når telefonen ringer eller det står "tapt anrop". Da må man aktivt gå inn i innboksen. Men det var kanskje det du gjorde?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Sjekk nummeret på telefonkatalogen.no Herregud for en grusom overraskelse Trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Det er meg, beklager. Klare ikke la være han er bare så deilig.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Sikkert ikke kosli å se en sånn mld på mobilen til mannen din, men si til han hva du så og krev en forklaring. Kan det være en kamerat som takker for en helftig natt ute på byen f,eks?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 På mannen min sin mobil så kommer ganske mye av meldingene opp når de kommer. Og den ligger der til telefonen går i dvale etter 1 minutt ca. Så en "takk for en heftig natt" hadde jeg klart å se på hans display. Må være grusomt for deg å finne ut dette
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Jeg vil tro det er en "god" forklaring. Den meldingen hadde ikke ligget fremme hvis det var alvor. Snakk med mannen, du!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Huff han er da ikke mye å samle på. Finnes heldigvis mange ordentlige mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Ehm.. mannen din? Får håpe det bare er kjæresten din, for jeg tror jeg ville merket ugler i mosen hvis det hadde vært min mann som plutselig ikke sov hjemme lengre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Det første jeg tenker er at det er en kompis som han har vært på fylla med, og at de har hatt en "heftig tur". Litt hormonell eller?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Sneik på mobilen til x-samboeren en gang, hadde en følelse på ett eller annet... Mange mld fra ei dame. Ringte henne opp og hadde en interessant samtale. Vi dumpa han begge to.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 Veninna mi fekk ein slik sms ein gang, feilsendt frå eit ukjendt nummer.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Det kan jo være en feilsendt melding da. Du vet jo om mannen din var hjemme i natt eller ei. Kan være noen som har hatt en one night og oppgitt feil nummer etterpå. Så må dere lide for det. Spør mannen din.Om du ikke rotet på telefonen hans så har vel ikke du noe å være redd for
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 Han har en jobb der han reiser i perioder.Men da ringer han hjem hver 4 time og snakker med barna og meg..kunne jo klart vært utro for det men tanken gjør meg kvalm..Må jo snakke med han,men han har ikke nevnt noe og skrur opp lamper i kjeller stuen nå.. Han har er ikke noe ute på byn type,kan ikke huske at han har vært på byn siden julebord hvertfall.. takk for svar.litt satt ut..HI
Agehya Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 En kompis fikk en ganske heftig "takke- melding" fra et vilt fremmed kvinnemenneske en søndag... Hun sendte feil.. Tipper hun var flau når han svarte på den.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har ringt nummert og mannen i andre enden hadde sendt sms feil TAKK for svar jenter ) HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 Er ganske vanskelig å få rett nummer av en person man møter i fylla på fest. Da jeg møtte min samboer på fest for nesten 4 år siden ble han på nære nippet tildelt min mors telefonnummer. Det gikk opp for meg i siste liten at det var feil. Det kunne blitt pinlig!
Daisy-doo Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 jeg fikk en gang ei mld der det stod: Ligg for helvete unna samboeren min!! Jeg var ganske så uskyldig...hadde ikke lagt meg etter noens samboere, meldinga va sendt feil.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Lettet på dine vegne, hi. God natt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Så godt å høre! Gå ned og gi mannen din en god klem Tipper du setter ekstra pris på ham nå?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #21 Skrevet 20. februar 2010 Jeg fikk melding på telefonen valentinsdagen. Men den var sendt feil. Skikkelig Jeg elsker deg-melding. Til meg. Hva om mannen hadde tatt den telefonen?? Det var en stemme-melding! Feilsendt! Ikke vær så snar til å dømme.
solei Skrevet 21. februar 2010 #22 Skrevet 21. februar 2010 Du kan jo være en av de heldige som har en mann med en feilsendt melding! Men stå på for å finde ut om det er tilfelle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå