Gå til innhold

3 månederskontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på 3 månederskontroll på tirsdag. Lurer på hvordan deres barn reagerte på vaksinen? Gruer meg til det. Vondt å høre og se at de små har vondt. Håper det går fort over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min brydde seg knapt og han reagerte heller ikke i ettertid (ingen feber eller noe sånt).

Gjest eelis+kian
Skrevet

Min gutt skrek akkurat da hs satte sprøyta, men han trengte bare en klem og litt kos, så gikk det over. Han ble urolig og utilpass (ikke feber) på kvelden, men han klarte seg fint så lenge han fikk ligge inntil mamma og puppen, hehe.

Det går så fint så, ingen ting å grue seg til :-)

Skrevet

Skrek bare litt etter siste stikket, ellers ingenting. Jeg gikk og ventet på feber og skriking, men gutten var bare blid og fin :)

Skrevet

Både på 3 og 5 mnd har det gått fint. Litt skrik på siste stikket, men fikk kjapt en flaske med mat og da var det glemt. På 5 mnd ble hun distrahert av en leke og da var stikket kjapt glemt. Litt ekstra trøtt og litt sutrete om kvelden. Fikk en paracet og var god som ny dagen etter :)

Skrevet

Helsesøster fikk rett ang vaksina; hun sa at de pleide ofte å bare sutre litt etter første stikket, og illskrike etter stikk nr 2, og det stemte godt det... Hun skrek en stund etterpå, men det gikk over etter trøst og kos:) Hun ble litt sutrete utover kvelden, og jeg målte feberen til 38,3. Helsesøster sa at jeg kunne gi henne en Paracet baby stikkpille uansett om hun fikk feber eller ikke, så jeg satte en. Hun ble trøtt, sovnet og var fin og fix igjen neste dag:D

Skrevet

Noen av dere har vært skikkellig heldig ser jeg. Min HYLskrek fra første stikket fram til flaska kom frem. Skrek etterpå hver gang han så helsesøstra den dagen :P. Hun ble ikke mye populær nei. Var veldig klengete å litt slapp den kvelden å dagen etterpå men i fysisk fin form. Ikke feber eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...