Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Ser noen nevner at mennene deres sitter å spiller Wow. Hva slags spill er dette da? Er det ett krigs spill med masse skyting? Jeg elsker å spille. Er dette noe spill for en dame?
Mortilbarn Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 World of warcraft, er bare å søke på det da vet du,så finner du det Litt vanskelig å forklare over nett, men ja, dette er et typisk "gutte/mannespill" som jeg vet om jenter som spiller/har spilt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 World Of Warcraft. Ganske stilig laget til det spillet. Er mange jenter som spiller også. Finnes en god side, og en ond side, du kan velge hvilken du vil spille på. Så er det "kriging" tror jeg. Gå på youtube å søk, så får du se videoer! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 absolutt er ikke skyting, men eventyr rollespill... kan velge horde elle allianse (ond eller god) forskjellige "yrker" (warrior, warlock, healer etc) Finnes tre forskjellige måter å spille PvP - player vs player, der du kan anngripe å bli anngrepet av motsatt side (horde.alliance) PvE- player vs everything. da må du selv velge om du vil anngripe motstander, og da kan du bli anngrepet i 15 min etter Roleplaying- da skal du "være" karakteren din, i tale etc.. Spillet går ut på å løse oppgaver du får, bli større (lvl 80 max frem til neste expantion), lære bedre skills, få bedre utstyr og selfølgelig å ha det gøy... "hekta"
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 ADVARSEL: Dette er et veldig vanndrivene spill som du kanskje har sjønnt..skilmissegrunn for mange i statene allerede..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 og er ikke mer vanedannene enn du lar det bli.. akkurat som med DiB..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Er wow vanndrivende? Da skjønner jeg ikke hvordan folk greier å sitte og spille som enkelte gjør.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Vanndrivende? Perfekt for meg med andre ord! HAr litt mye vann i kroppen for tida
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 hehe neivel jenter... man kan jo ikke får spillegalskap av å sitter her da,DET er forskjellen..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Tusen takk for svar jenter. Tror ikke dette er noe for meg. får holde meg til spillene inne på Facebook jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 spillegalskap.... trodde det bare var når det var penger i bildet... WoW koster 100 kr mnd.. thats it.. kan faktisk bli kasta ut av spillet om man "kjøpe" penger etc...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Spillegalskap er vel når du spiller deg fra gård og grunn.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 http://www.wow-europe.com/en/index.xml her kan man prøve gratis i ti dager.. eneste måten å vite om det er noe for deg eller ikke er vel å prøve.. var selv skeptisk og tenkte type "geeks som aldri gjør annet enn å sitte foran dataen", men jeg tok feil. spiller max to ggr i uken og da bare noen timer på kveldstid. Har to små som jeg er både ute med hver dag, jeg trener, jeg er helt som andre, bare at i stede for å sige ned foran ttv til tanketomme tv programmer, så spiller jeg litt med folk jeg trives med (og ja vet hvem de er i virkeligheten)
Mortilbarn Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 Det er når spillet går ut over det normale livet. Jobb, søvn, penger, matvaner.. Kan være mye.
Bellinda Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Selv om det er en billig hobby, kan det fort ta for mye tid, og sånnsett bli "dyrt" om det går på bekostning av ekteskap/forhold og andre ting... Mannen min spiller WOW, guttungen også, men med en grei balanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå