Gå til innhold

Jeg drikker vin igjen

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert et problem i følge de i etasjen under, men jeg trives med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er du ferdig poppet? Da er det bare et halvår igjen før du kan alkoholisere på fast basis.. om du ikke skal amme til ungen er konfirmert da.

Skrevet

19. mai + 14 dager. Jeg er en treg føder.

Holdt ut 10 mnd med den yngste, da holdt jeg på å bli brystvorteløs. De får tenner tidlig hos farsslekta.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har drukket tomt. Men så har jeg vært i koma i hele ettermiddag på sofaen, etter snøflytting, ved-lemping og skitur som var en bizarro-opplevelse, marka nærmest tom, alt gjenblåst, bare gammeldagse tråkkesjæl-spor og så sterk motvind og snøfokk at det kjentes ut som høyfjellet.

Skrevet

Jeg har alltid en eske vin i kjøleskapet. Alltid. Det er like viktig som melk. Når jeg har dreid til kl. 23.30, glasert til kl. 01.30, og tillegg sett ingen nordmenn først i mål, så fortjener jeg et glass vin.

Skrevet

Den største utfordringen jeg hadde etter gårsdagens vinøkt var at jeg sovnet med andre glasset på fanget. Men både sofaen, det hvite ullpleddet og ulljakken min ble like fint etter en runde med vask. Forbaska å sløse slik med god rødvin.

Gjest sug lut
Skrevet

OOO, Prekæs, du har nettopp krysset grensa til alkoholmisbruk.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg og drikker! Nybakt brød, lagret ost og chianti i glasset, klassikermann i armkroken og fin søndag;) bare såvidt nede og sjekker mail og henger opp litt tøy i ekte husmorånd - ja jeg drikker vin i dag! (sovnet på sofaen før jeg kom så langt i går...)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har bare brød... og tomt kjøleskap og ditto vinhylle. Men jeg har whisky og den er bare min min min, kan jeg få drikke den selv om du har vin?

Ser du fortsatt helgenglorier, forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...