Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Ble magen flatere igjen? jeg har bar hørt nei...men sakte men sikkert ser det ut som maven trekker seg innover igjen..Og det er et år siden fødsel.Vet den sikkert ikke blir helt flat men mindre i hvertfall...Kan henge være fett og ikke skin? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Kan noen være så vennlig snill og legge ut denne på skravle for meg??
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Hvis du hadde formulert overskriften bedre hadde jeg lagt den ut for deg! Men det hjelper sikkert å trene litt for å få vekk magen, er 10 mnd siden min fødsel og jeg har forsatt litt. Men jeg trener, så den har blitt mindre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Hm.. Hvorfor ikke legge den ut selv? Det er da det samme om du legger den ut og sier det er fra noen andre,som at noen andre legger den ut og sier den er fra deg..?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Fordi svigersøstern min er der og jeg er kjemperedd for å bli gjennomskuet..Fordi hun er grusom og bruker alt mot meg..Men var bare et spørsmål..Takk for at dere leste hi
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Men kjære vene, å få slapp hengete hud på magen etter en fødsel kan da skje hvem som helst, og er vel ikke noe å bli gjenkjent for?! Samme som å si at "jeg revna under fødsel" Bortsett fra det vet jeg at søstra mi hadde sånn, og har det enda (1,5 år siden fødselen) selv om hun trener.. Den virker mindre, men det er jo fordi at fettmengden inni er forminsket.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 ja mulig det er hysterisk av meg men dere kjenner hun ikke...og dette har vært et "stort" tema for meg i det siste..Men du har sikkert rett Tusen takk for svar skal legge på litt mer trening der tiden strekker til:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Føler at jeg er svigersøstern din her...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Min ble bedre og litt rundere i fassong men henget ble så og si bortet,etter lang tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå