Gå til innhold

Hva hadde barna dine hett om du var fra et engelsktalende land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Braxton eller Hudson på gutt

Havana, Madison, Briar eller Emerson på jente... Kunne forsåvidt brukt de siden jeg er fra USA opprinnelig, men har valgt litt mer internasjonale navn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sara eller Maria på jente.

Erik eller Christian på gutt.

Skrevet

De hadde nok hatt de sammen navnene som de har i dag, for de passer like godt på engelsk som på norsk i grunn - men hadde jeg fått en jente til hadde jeg kalt henne Madison - har alltid elsket den navnet, men syns ikke det høres pent ut på norsk. Er mange fine navn som passer bare på engelsk og ikke på norsk syns jeg. Har flere Amerikanske venner med noen nydelige navn på ungene sine, som aldri kunne passet på norsk. En heter MacKenzie og en annen Kendyl - og de syns jeg er så fine:-) Ene venninnen min heter Mendy, og det har jeg alltid likt også.

Av guttenavn syns jeg, som HI, at Ethan og Joshua er flotte navn, i tillegg til Matthew.

Skrevet

Hadde det vært jente ville jeg hatt en Sailor :)

Skrevet

Anna og Maria tenker jeg. Er Eline og Thea nå.

Skrevet

Jeg har som deg også alltid elsket det navnet Ruttelutt, altså Madison:-)

Av guttenavn hadde det nok blitt Ian eller James.

Skrevet

Akkurat det samme som de heter nå...

Skrevet

Syns MacKenzie er kjempe fint navn. Og hadde jeg bodd i statene, så hadde jeg kalt datteren min for det :)

Skrevet

Jeg bor i engelsktalende land, og barna har ett norsk og ett engelsk navn (fornavn og mellomnavn) for å tilfredsstille både meg og mannen. Barna er også fornøyd med denne "ordningen" (de er gamle nok til å forstå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...