Gå til innhold

Vet du antallet sexpartnere din kjære har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg kan være litt nysgjerrig jeg også noen ganger. Dette fordi jeg har skjønt at han har hatt endel damer, men han har i størsteparten av sitt liv vært i forhold og har ikke vært singel lenge, så da må han i de korte singelperiodene hatt det travelt;)

Jeg vet jo imidlertid at det gjør jo ingen forskjell om jeg får vite antallet, så kanskje like greit;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks,aner ikke hvor mange han har hatt,men tror ikke det er sånn kjempemange:-)

Har faktisk spurt han,men han vil ikke svare på det:p

Han vet heller ikke hvor mange jeg har hatt:-)

Skrevet

Ja, det vet jeg. Og det vet han. Men det er ikke ett veldig vanskelig regnestykke siden vi bare har hatt hverandre ;)

Skrevet

dere med menn som har fortalt dere -antallet kan man som regel halvere det for å få riktig-mens med damer doble det :)

menn legger på og damer trekker fra når de skal fortelle det i aller fleste tilfeller ;)

Skrevet

ja, begge vet det, tilåme hvem, men det er fordi vi er var å er i samme omgangskrets:-) å vi har ikke trekt ifra eller dobblet...

Skrevet

Tror ikke han har hatt så veldig mange... Jeg har sikkert hatt flere enn han... Noe eksakt antall vil jeg tro jeg har problem med å huske, for alle var ikke like viktige å huske...

Skrevet

Jeg vet ikke hans nøyaktige antall, og vet ikke helt om han vet mitt heller. Men jeg bryr meg heller ikke, eneste som er greit å vite er hvem av de vi evt kommer til å treffe på. Vi har noen av hans og noen av mine gamle sengevenner i vår vennekrets, så det er greit å vite så det ikke kommer som ett sjokk endag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...