Gå til innhold

Kom igjen nå damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må underholdes. Holder på å kjede meg i hjel!!

Kom med noen morsomme historier så jeg kan få noe å le av på en deprimerende lørdagskveld :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å fortelle om noen flauser vi har gjort da? ;)

Skrevet

22.12 her..

Kom på en flause jeg gjorde for ikke så mange uker siden :P

Var skikkelig testoman da jeg fant ut at jeg var gravid, tok sånn 10-20 positive tester... samlet alle de brukte testene opp i en pose og skulle kaste de i søppeldunken siden søpla skulle hentes neste morgen, dunken var rimelig full, men klarte å få trykket posen ned i og trillet den bort til veien. Bor i et lite nabolag, der alle kjenner alle (10-15 hus ca) og alle triller dunkene sine til en felles plass ved veien. Om morgenen var bilen her og hentet søpla og når jeg skulle ut å hente den tomme dunken så var det selvfølgelig bare vår som sto igjen, og tror dere ikke kråka hadde vært der å revet ut posen å dratt utover alle testene i dunken da???? De var strødd utover alle plasser med den positive siden opp selvfølgelig......... guuuuud, trodde jeg skulle dø!!! Var så flau at jeg turde ikke gå ut av huset i dagslys på flere uker, hehe, sneik meg ut når det var mørkt.. fikk noen rare blikk senere, men ingen kommentarer heldigvis.. uff.. kanskje ikke så veldig morsom historie, men flaut var det ihvertfall!!

Skrevet

Hehe,beste historien,haha:)

Kunne vært meg på krigs stien også ja..irriterende å se sånne menn,grrrrrr!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...