Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg er faktisk ganske skuffet over mannen min på dette området. Vi har en datter på 2 år fra før og venter nestemann i juni. Jeg har hele tiden minnet han på at når det nærmer seg fødsel må han ta seg av morgenstell + kjøring i bhg så jeg får hvile. Og når babyen kommer må han ta over alt ansvar så jeg får hvilt meg etter fødsel, ammet og sovet når jeg har mulighet. Han viser ingen tegn til interesse for å avlaste meg på noen som helst måte. Jeg begynner å bli stor og gravid og sliten ikke minst men han gjør sjeldent ting for meg for å avlaste meg. Dette irriterer meg og vi har pratet alvorsprat om dette flere ganger, men han blir ikke noe bedre syns jeg. Legging er han helt håpløs på... han vil ikke høre på meg (syns det er masete når jeg forklarer at hun har rutiner som er kjekt å følge, jeg har lest bøker osv osv). Jeg lar han kjøre sitt eget løp men det sklir helt ut og han vet ikke hvor tannbørsten eller pysjen er til tross for at jeg har sagt det tusen gagner og skrevet det opp på lapper for han. Han er rett og slett ubrukelig altså. Jeg er litt rådløs nå... vet ikke hvordan jeg skal gå frem lenger, har prøvd så mye forskjellig. Ikke har han tid til å lese noe om barneoppdragelse. Og bare det med pottetrening/avvenning av bleie er det jeg som må ta meg av. Jeg løper på do med henne mens han bare sier at hun må vente... eller så tar han på bleie for han orker ikke å følge opp. Argh, jeg blir så sinna og irritert på han! Hva gjør jeg!?????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141472296-mannen-er-h%C3%A5pl%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå