Gå til innhold

Får ikke til å sende mere enn 2 bilder på min hotmail. What to do?? før kom d valg mellom vedlegg og bilde. Nå står det bare vedlegg. altså ingen valg. Så da er det plass til abre to bilder.. aaarg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel fodi bildene er så store det da. Du kan jo forsøke å forminske de. Evt legg de ut på en side ala eurofoto.no og send heller mottakeren en link

Skrevet

Kommer det ikke opp en linje øverst om at du må innstallere nytt program?

Skrevet

Ingenting på øverste linje om det nei :( før kunne jeg sende 50 bilder.. sukk... lengter tilbake til det..

Skrevet

Det savner jeg også. de ble litt mindre, men ikke sånn at det var noe problem. Jeg får vel sendt maks. 4 bilder nå. Ja, man kunne velge mellom fil og bilde før. Valgte mn bilde, kunne man huke av MANGE bilder. Dumme Hotmail.

Skrevet

Hmm... så rart. Jeg bruker også hotmail, men jeg får til å velge mellom fil og bilder. Kan legge til 50 bilder.

Skrevet

HVA?! Hvordan er det mulig? Hadde denne funksjonen for lenge siden, men den er altså borte nå. Har ikke hatt den på mange mnd. :(

Skrevet

I en liten periode for lenge siden kunne jeg ikke velge mellom fil og bilde, men jeg oppdaget etterhvert at det kom opp en gul linje øverst der det stod at jeg måtte trykke på og innstallere et program. Gjorde det, og da ble alt som før igjen:)

Skrevet

Hmm... dette må jeg undersøke! Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...