Gå til innhold

Har sendt mannen min på fest, er i uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

guuuud, jeg må være gal hehe. Det falt meg ikke inn engang at det var så nærme termin, men regner ikke med at det skjer noe i kveld. Hva sier dere? Har fått med meg at mange har alkoholforbud leeenge før termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg var iallefall ikke interessert i å ha en øldunstende mann på fødestua, la ikke ned noe forbud, men sa klart at " har du drekt kommer du ikke inn på fødestua"...hadde spydd ennå mer enn jeg gjorde under riene om jeg måtte luktet på det

Skrevet

hehe, deilig med alenekveld også selv om man nærmer seg termin:) Han rekker nok fødselen likevel:)

Skrevet

Hehe;P

Er mange hysteriske her inne vettu;)

Skrevet

Det synes jeg var hyggelig for mannen sin! Min var på fest en uke etter termin, vi var begge lei av å vente og han hadde veldig lyst til å gå, jeg hadde SexogSingelliv-dvd-boksen min og var i fin form.

Man må jo ikke bli kanakas dritings, man kan jo ha telefonen på og man bør jo helst bo slik at noen andre kan kjøre til sykehus, evt. ta taxi. Kos deg i kveld!

Skrevet

Er i utgangspunktet enig. Vi hadde besøk av svigerforeldrene mine to uker før termin, og tilbragte kvelden hos mine foreldre. Mennene drakk whisky og konjakk og koooste seg. Masse.

Midt på natten gikk vannet. Fyllesyk mann med på fødestuen, han hadde en svak eim av konjakk rundt seg, og som snik-snuste for å holde seg våken og på alerten.

Nei takk, det gjør jeg ikke igjen. Ikke han heller, for den saks skyld...

Og jeg er ingen fest-dødare, det må jeg jo poengtere, da!

Skrevet

Jeg sendte også mannen min på fest i uke 38, og endte opp med å hente ham midt på natta, og være piratsjåfør for hans venner, men det var eget valg da, jeg fikk ikke sove uansett og hadde ikke noe bedre å gjøre..

Og 3 dager etterpå kom lillegull :)

Skrevet

Her var det alkoholforbud på slutten av svangerskapet. Alle jeg kjenner har det på tampen.

Skrevet

Jeg vet hvor han er, han er ikke typen til å drikke seg sørpe dritings og jeg har 10 minutters kjøring til sykehuset dersom det skulle skje noe uventet. Jeg koser meg alene i kveld, han koser seg på fest. Vinn-vinn situasjon hehe. Ølånde er nok det siste jeg tenker på mens jeg vrir meg i smertehelvetet:p

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...