♥Axinija♥ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Er idag ca 5 uker, og er for tiden "forums-løs"......Ikke hører jeg til her inne lenger og ikke tør jeg bevege meg inn på 1.tri enda! Hadde så lyst å fortelle dere hva vi gjorde denne PP som det klaffet på... Fikk (som vanlig) TR og tenkte at jeg ca 2 uker etterpå kom til å få EL...jeg telte ikke nøyaktige dager, og glemte etterhvert hvilken dag TR kom på den syklusen (har 30 dagers syklus)! Uansett; vi hadde sex annenhver dag når TR gav seg, noe hyppigere EL-helga...jeg stresset ikke, men hadde nok til en viss grad litt peiling hvor i syklusen jeg var +/- 2 dager.... Den store forskjellen denne gang var at jeg i tiden rundt EL tok en pute under rompa etter hyrdestunden...det var så behagelig at jeg sovnet av slik (er plaget med ryggvondt)! Jeg har bakovervendt livmor, så lurer på om det kan være årsaken til at jeg trengte litt "hjelp".... I tiden etter EL kjente jeg ingen murring, ingen festesmerter eller ømme bryster..Jeg kjente faktisk ingenting! Det eneste symptomet mitt var uteblitt mens...så mandag tok jeg en CB og et blått kryss kom frem med en gang! jeg var da ca 4+2... Nå har symptomene kommet; SULTEN, ømme bryst og litt stikkinger nå og da...veldig trøtt og! Jeg håper spiren holder seg inne denne gang, dette er 5.gang jeg er gravid, men jeg har kun et barn...vi har brukt 8 PP på denne spira, og det er i seg selv ikke så lenge som for mange av dere! Sender masse babystøv til dere alle flotte damer, en dag sitter den (mest sannsynlig når det minst passer eller dere minst venter det!)..
Dotten Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Så flott. Vi får håpe spira holder seg på plass! Gratulerer så masse og lykke til
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Gratulerer så mye Har selv nettopp funnet ut at jeg er gravid, så føler meg litt forum-løs jeg og vil til legen for å ta blodprøve denne gangen, da jeg har blødd rundt ikm og littegran etterpå. Vi får krysse fingrene for at alt går bra denne gangen Mistet i MA i august selv, i uke 12. Så er litt nervøs denne gangen jeg og..men håper det går denne gangen. Vi sees
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå