Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Jeg hadde bursdag 12 januar og nå først får jeg gave av min far og dama,hehe...Stemoren min ringte i dag og spurte hva jeg ønsker meg! Jeg aner virkelig ikke! Jeg vet ihvertfall at klær er ikke d vits i,for jeg er kresen,vanskelig til og med og finne noe til meg selv! Og alkohol drikker jeg ikke! Blir vel til at jeg får penger,er vel d beste:)). Men er d noen som har noen tips?? Ikke noe dyrt,de har ikke så veldig mange penger.Hun sa ingen pris altså,men jeg vet jeg har fått gave opp til ihvertfall 3-400 før ihvertfall!
camilla^ Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Jeg har satt opp bøker på ønskelista mi lenge nå. Slike bøker som er greie å ha i hylla, som man aldri husker før man trenger det. Fugl, blomster, atlas og andre slike. Merker at ungene begynner å trenge slikt til skolearbeidet, så veldig greit å få fylt opp i hylla. Ikke så personlig, men om man ikke trenger noe annet så er det en grei ting syns jeg.
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Eh..Jeg leser ikke bøker!
Rampongi Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 gavekort på skobutikk, ikke så personlig, men alle trenger vel nye vårsko Eller en god krem, feks øyekrem eller bodylotion..
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 En gave til f.eks SOS barnelandsbyer i ditt navn?? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå