Vi2+1?19 pp Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Da var det på'n igjen med symptomjakten.. Som hver måned 6-7 dager etter eggløsning begynner jeg å kjenne ekstra godt etter om det er noen forandring i kroppen. Alle vondter og småkvalmer og trøtthetssymptomer blir analysert og vurdert. :-p Vi er nå inne i vår 8 pp, jeg var jo klar over at det er sjelden det klaffer med en gang, men jeg er overrasket over hvor "desp" man blir. At tanken på barn skulle komme hver eneste dag. Men jeg er fortsatt ved godt mot. samboeren min har en datter fra før så der skal alt være i orden. Min TR kommer regelmessig på besøk hver måned og magen min har blitt sjekket ganske grundig, og der var alt som det skulle. Men.. det var den symptomjakten da.. :-) For første gang har vi prøvd ved hjelp av eggløsningstester, og jeg ble litt overrasket over at den kom 4 dager før jeg trodde. Det er nå 8 dager siden og jeg føler meg litt rar.... Oppblåst i magen og faktisk litt vonde? stikk i brystvortene. De 2 siste dagene har jeg også hatt murringer nederst i magen. Jeg håper jo men tror kanskje at det er litt for tidlig å merke noe. Og det er alt for tidlig å teste så her sitter jeg og lurer og kjenner etter :-)) Er det noen av dere som har opplevd noe lignende?
..snøklokke.. Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Tror vi alle har opplevd lignende, noen ganger uten å være gravide, andre ganger som gravide:) Det er utrolig hva symptomer man kan ha uten å være gravid, og det værste er jo at det er akkurat like symptomer når en faktisk er gravid.. Jeg kjente det på brystene, det var regelrett vondt å få dusjstrålen rett på, og med strekken på siden av magen når jeg reste meg opp. Og da var det ikke tvil. Men det kjenner du ikke så tidlig som du er nå. Krysser fingrene for deg:)
villmusa Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Da eg var gravid sist så hadde eg ikkje så mange symptom før etter eg testa positivt. Trur eg var ca 4+2 da eg testa positivt og etter det gikk det noen daga før symptoma begynte å melde seg. F.eks en veldig rar følelse i brysta-følte de forandra seg, kvalme/oppkast og veldig trøtt. Eneste symptome eg hadde før positiv test var nattesvette. Svetta noe helt enormt om natta, men eg kopla ikkje det til et eventuelt svangerskap. Las ikkje om det før lenge etter at det kunne være et tegn. Sikkert mye hormona som gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå