Gå til innhold

"Kiddyloo toalett trener", noe som har det? (Dosete med stige til barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg synes det fungerer veldig godt, men mine har ikke villet bruke det så veldig mye enda da. Eneste jeg tenker er at vi kanskje gjør dem en "bjørnetjeneste", for hvordan skal de da lære seg å gå på do andre steder?! Vel, den tid den sorg... Først må de lære å gå på do! ;o)

Skrevet

Tror det er mest praktisk å lære dem å gå på vanlig do, for man kan jo ikke drasse rundt på slike innretninger uansett:)

Skrevet

Vi har et vanlig dosete som er integrert i en liten krakk til å stå på. Brukte det litt helt i begynnelsen, men tok ikke lang tid før gutten foretrakk å sitte på do uten dosete på. Etter min erfaring ville jeg nok ikke kjøpt. Ikke nødvendigvis fordi det er så dyrt, men det tar plass og må jo rigges opp og ned...

Skrevet

Det er veldig praktisk i forhold til at ungen kommer seg opp selv. Det vil si at dersom man har et barn som selv klarer å få av seg buksen og gå på do, så slipper man å følge etter før det skal tørkes.

Vi var aldri avhengig av selve dosetet, men hadde såpass høy do at hun ikke kom seg oppå selv, ikke engang med krakk (da vinglet hun så fælt når hun skulle snu seg oppå krakken).

Så her ble den altså brukt for å "klare selv"..

Skrevet

HAdde selv lyst på en slik, men ble aldri til at vi kjøpte.

Har en krakk som hun bruker. Nå er hun blitt såpass stor at hun klarer å komme seg på dosetet (med en doring med opphøyet forkant) alene.

Dvs det kommer ann på dagsformen hennes, ikke alltid hun gidder.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...