GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Lurer på om vi skal kjøpe det, eller om vi heller bare skal kjøpe vanlig dosete til gutten vår.. Noen som har erfaringer med det? Her er linken: suns det ser praktisk ut http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/hygieneartikler/kiddyloo-toalett-trener.html
-carina- Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Jeg synes det fungerer veldig godt, men mine har ikke villet bruke det så veldig mye enda da. Eneste jeg tenker er at vi kanskje gjør dem en "bjørnetjeneste", for hvordan skal de da lære seg å gå på do andre steder?! Vel, den tid den sorg... Først må de lære å gå på do! ;o)
Mom2Two Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Tror det er mest praktisk å lære dem å gå på vanlig do, for man kan jo ikke drasse rundt på slike innretninger uansett:)
GuttemammaX3 Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Vi har et vanlig dosete som er integrert i en liten krakk til å stå på. Brukte det litt helt i begynnelsen, men tok ikke lang tid før gutten foretrakk å sitte på do uten dosete på. Etter min erfaring ville jeg nok ikke kjøpt. Ikke nødvendigvis fordi det er så dyrt, men det tar plass og må jo rigges opp og ned...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Det er veldig praktisk i forhold til at ungen kommer seg opp selv. Det vil si at dersom man har et barn som selv klarer å få av seg buksen og gå på do, så slipper man å følge etter før det skal tørkes. Vi var aldri avhengig av selve dosetet, men hadde såpass høy do at hun ikke kom seg oppå selv, ikke engang med krakk (da vinglet hun så fælt når hun skulle snu seg oppå krakken). Så her ble den altså brukt for å "klare selv"..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 HAdde selv lyst på en slik, men ble aldri til at vi kjøpte. Har en krakk som hun bruker. Nå er hun blitt såpass stor at hun klarer å komme seg på dosetet (med en doring med opphøyet forkant) alene. Dvs det kommer ann på dagsformen hennes, ikke alltid hun gidder.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå