Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som har prøvd akupunktur mot kvalme? Hvilken erfaring har du isåfall med dette? Vurderer å prøve dette nå ettersom kvalmen fremdeles holder seg stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har prøvd det. Mitt inntrykk er at det funker på noen, og på andre ikke. Har en venninne som fikk veldig hjelp av det, og en annen hvor det ikke hjalp noe som helst. På meg hjalp det, men kun kortvarig. Var bedre noen dager, før kvalmen økte på igjen. Jeg sluttet derfor med det etter noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Del Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar:-) Tror jeg får prøve, og se om det virker på meg eller ikke. Verd en sjanse håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2010&April 2013 Skrevet 23. februar 2010 #4 Del Skrevet 23. februar 2010 Det hadde veldig god virkning på meg Kastet opp hver eneste dag i 10 uker, og etter tre behandlinger i uke 16 har jeg nå kun kastet opp to ganger i ettertid (men da uten å være kvalm først,bare kommet plutselig..) SÅÅÅ deilig å slippe den forferdelige kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå