Gå til innhold

Dere som jobber i helsevesenet ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere alltid blide og hjelpsomme på jobb? Eller skinner en dårlig dag igjennom av og til? Tenker dere da over den dårlige dagen og de dere har behandla dårlig etterpå?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var på UL i dag, og der møtte jeg verdens mest arrogante og sure lege. Kan godt si at mye av UL ble ødelagt av legens væremåte og oppførsel :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min jobb i psykiatrien er vi pent nødt til å legge våre egne issues igjen utenfor døra. Det hører ingen sted hjemme å dra det med inn til sårbare mennesker.

Har du vurdert å gi beskjed til denne legen at du ikke satte pris på måten du ble møtt på?

Gjest Edemuli
Skrevet

Vi skal alltid være høflige og vennlige på jobb, men "skravler" vel mindre hvis jeg har en skikkelig dårlig dag.

Synes du skulle gi tilbakemelding om at du fikk dårlig behandling på UL, mange arrgogante leger som kunne trengt å få høre hvordan de oppleves.

Skrevet

Jeg jobber som spl, og jeg må pent legge fra meg de nykkene sammen med tøyet mitt i garderoben, det er vel der det vises da, hehe. Enten ligger tøyet pent sammenbrettet og ordentlig inni skapet, eller så er de bare kastet inni på vranga. Hehe, neida, det er ikke sant.

Men jeg må oppføre meg profesjonelt og hyggelig selv om jeg egentlig bare har lyst til å dra hjem og legge meg.

Skrevet

jobber i pu bolig. Jeg er stortsett blid utenpå på jobb, har et unntak da jeg "glefset" til pårørende. Dette er over 1 år siden, men jeg tenker på det ennå. Da innså jeg at jeg jobbet for mye. Jobbet da ca 150% (2 forskjellige plasser) med 2 barn hjemme. Mener jeg ba om unnskyldning til pårørende etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...