Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #26 Skrevet 20. februar 2010 Mange som ikke burde hatt barn her gitt!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #28 Skrevet 20. februar 2010 Nå blir vel også jeg stemplet som nebbete kjerring... Jeg var ferdig med festing før jeg fikk barn og ga det gledelig opp... Har vært ute å spist med et vennepar, det er eneste gangen barnet har vært borte fra oss.. Hn er 2 år.. Vi koser oss hjemme sammen alle sammen istedet for fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #29 Skrevet 20. februar 2010 Koser dere med sladder, pizza ELLER film. Hmm, tror jeg hadde valgt pizzaen..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #31 Skrevet 21. februar 2010 Ser det er mange som på død og liv må på fest så fort som mulig! Hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #32 Skrevet 21. februar 2010 Var på reunion 3-4 mnd etter fødsel (mormor var barnevakt).
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #34 Skrevet 21. februar 2010 Ferdig med festing før jeg fikk barn.....? Du må virkelig ha hatt et stusselig sosialt liv. Å bli ferdig med å gå ut med venner, kolleger eller være med nårdet er fest blir jeg aldri. Det håper jeg jeg har helse til å gjøre en gang i blant også når jeg er 70-80 år. Jeg snakker selvfølgelig ikke om flatfyllhver helg her. Stakkars unger soms kal tilfredsstille alle dine behov for mening og innhold i livet alene! Tro ikke dette gjør deg til en bedre mor enn en som faktisk har et sosialt liv utenom familien.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #35 Skrevet 21. februar 2010 Oisann! Hvorfor denne overhalingen anni 01:40, følte du deg truffet? Har absolutt ikke et stusselig sosialt liv, jeg har bare valgt å legge fra meg alt som heter alkohol og festing. Mitt valg sant? Ikke dermed sagt jeg ikke går ut å drikker kaffe med venninner en gang i uka f.eks? Mitt barn skal absolutt ikke tilfredstille alle mine behov, men jeg skal tilfredsstille h'ns behov. Alltid! Hva du velger å gjøre, får jo være din greie! Men ikke kom å si at jeg har et stusselig sosialt liv fordi jeg ikke drikker meg drita 2 uker etter fødselen og overlater barnet til gud og enhver fordi jeg skal realisere meg selv. Det får være på din kappe. Så får vi se hvilke av våre barn som er mest lykkelig om 10-15 år.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #36 Skrevet 21. februar 2010 Jenta mi er 2,5 år og jeg har ikke vært på fest enda.. Har fått et barn til som er 1 år også da. Men har vært ute og spist middag med venninner, på Humorgalla osv. Har bare ikke drukket og vært hjemme før elleve
Aliena Skrevet 21. februar 2010 #37 Skrevet 21. februar 2010 For meg var det ikke snakk om å gå på fest, men å gå ut med venninnene mine. De skulle gjøre litt stas på meg etter svangerskap og fødsel, med god mat og vin hjemme hos ej av jentene, og en liten tur ut etterpå.
LykkeligMamma89 Skrevet 21. februar 2010 #38 Skrevet 21. februar 2010 Det er da ikke kriminelt å reise på byen av og til etter man har fått barn! Jeg er ute med venner ca 1 gang i mnd og besteforeldrene til barnet mitt elsker å sitte barnevakt! Jeg er enda ung, 21 år og syns det er deilig å ha det morro med venner og alkohol iblant! Men det betyr da ikke at jeg drikker meg drita kanon og ikke orker å få barnet hjem igjen før kvelden dagen etterpå. Her kommer h*n stort sett tilbake før kl 12 på formiddagen! Det gir meg dessuten en ny "gnist" å få et lite avbrekk en gang iblandt, og da klarer jeg å være en så god mor som jeg har har lyst til å være! Jeg var "ute" 3 uker etter fødsel, men jeg syns nå det egentlig var litt for tidlig! Det var ikke morro i det hele tatt, og jeg ventet bare på å få h*n tilbake! Var mye artigere neste gang da h*n var litt større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå