Gå til innhold

Hvor lenge etter fødsel gikk dere på byen/fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert store forskjeller.

Sist jeg fikk små var mini 4 mnd da jeg gikk på konsert med øl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullet er 13 mnd,og har ikke vært på fest enda.

Skrevet

Skal en liten tur i dag. 4 mnd siden fødsel. Hadde nok blitt lengre hvis jeg ikke hadde hatt venner som kom på disse trakter for første gang på et år. Kjempe morsom å få se di i gjen :)

Skrevet

tok 2 glass vin når mini var 6 uker, men var hjemme da. men var hos en venninne å drakk vin et par timer når han var ca 3 mnder.

Skrevet

Jeg skal ut 3mnd etter fødsel. Selskapet jeg jobber i har jubileum, og jeg må nesten stille, selv om jeg er i perm. Blir ikke fest da, mer mat med godt drikke. Men føler det blir litt rart.. :P Planlagt barnevakt allerede liksom, og barnet er ikke født engang.. Huff..

Skrevet

3 mnder etter fødselen...men lengtet bare hjem til den lille!!! men sånn er det nok første gangen uansett!! var ikke ute så lenge kan man si ;)

Skrevet

jeg var på julebord da tulla var 2 mnd

Skrevet

3mnd, syns faktisk det var deilig og befriende. men det beste med hele greine var å se gutten min igjen etterpå :)

Skrevet

3 uker etter fødselen bar det avgårde på bygdafest. Ble full da ja;)

Skrevet

6 uker etter fødsel var jeg på utdrikningslaget til venninna mi.)

Skrevet

sist var jeg på fest 3 uker etter fødsel. hadde det helt topp var deilig å kunne gjøre noe uten illskrikende unger. denne ganga har jeg en rolig baby så nå koser jeg meg hjemme med hun nå er hun 4 uker å eg har ikke vært på fest ennå, men blir ikke lenge til.

Skrevet

min er snart 7 måneder og jeg har ikke vært ennå, men skal en tur neste helg for da får jeg besøk av ei vennine som bor 70 mil unna

Skrevet

Jenta mi er 16 måneder, og jeg har ikke hatt behov for det ennå. Men folk er jo forskjellige.

Skrevet

Min er 13 mnd og har faktisk ikke drukket en dråpe alkohol siden april 2008. Savner det ikke heller. Men har vært på filmkvelder og sånn med venninner men ikke på byen.

Skrevet

Vi hadde pinnekjøttlag hjemme hos oss da poden var 2 mndr, drakk noen glass med vin. Husker jeg følte meg nesten som en forbryter eller noe, he he :-)

Skrevet

minste var 5-6 mnd når jeg var ute første gang etter fødselen. Tror eldste var over 1 år.

Skrevet

Jenta mi er 6,5 år og jeg har ikke vært på byen ennå.Men jeg har vært på fotballkamp,kino og klubb(alkoholfri) da.

Skrevet

Begge to var 3 uker da vi var ute på byen første gang :)

Skrevet

Eldste var 8 mnd.

Med lille har eg ikkje vore full etter fødselen (ho er 2 år og 3 mnd), men eg tok meg 2-3 cider då ho var rundt 19 mnd.

Skrevet

9 mnd visst jeg ikke husker helt feil...

Skrevet

5 mnd siden fødsel og jeg har ikke festet ennå. Klart det hadde vært moro, men klarer ikke løsrive meg :)

Skrevet

hmm..må si jeg er overrasket at ingen av de nebbete kjerringene har kommet med spydige kommentarer:p

Skrevet

Syns det er sjokkerende at så mange har gått på byen/fest mens barna er så små! Selv er snuppa 9 mnd og har ennå ikke vært på byen/fest.

Har ofte venner over på besøk men ikke nope drikking i bildet. Vi koser oss med sladder, pizza eller film.

Syns man skal rase fra seg før man for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...