gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 har virkelig dagen i dag..... våkne vi opp uten varmtvann og har fortsatt ikke(?)ingen naboer som har heller... og jeg har mensen og droppa dusjen i går.... jippi.... så stresser jeg sånn for sønnen roper da jeg satt på do at jeg mistet mobilen i do!! d gikk halveis bra, den funker men fusker litt...... så skal vi kose oss og lage vafer, røra er ferdig å jeg tar opp vaffeljernet som slår inmot meg, skikkelig spystank!!!! der lå d en glemt vaffel fra sist vi lagde!! ÆSJ!!kasta hele shiten!! så bestemmer meg for å ta d med et smil og lager pannekaker.. har stått å stekt leenge, endelig ferdig så vil ikke guttungen ha alikevel!! GREAT! og på toppen av d har vi for første gang lagd vår egen sushi, ble bra faktisk, men nå er vi kvalm....... :/ jaja GOOOD HELG!
Rampongi Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 ohoi, det ble jo en kjempedag! Må jo bare bli bedre i morra. Kos dere i kveld og ikke få strøm når dere slår av tv eller noe lignende..
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2010 hihi.. krysser fingrene for morgendagen ja!! lurer bare på når jeg får dusje igjen... kjenner ingen i nærheten heller.. vurderer og stikke ned på campingen 5 min unna og dusje der! hehe.. uff..
celodi Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Kok opp vann og ta deg et skikkelig gammeldags fullvask,hehe Håper kvelden blir fin,kvalmen gir seg og at morgendagen blir topp
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2010 ja tror d blir d eller en runde med våtservietter..usj.. nei bedre og koke noe vann tror jeg:)) hihi.. tusen for gode ord, god kveld til dere også:) nå har d toppet seg her... har kjempe lyst på sjokkis, men har ikke... sier til sambo at jeg nesten tror jeg løper og kjøper.. da blir han sur(han sitter for øyeblikket og trener og svetter, har 10 kilo for mye) og ber meg iherdig om hjelp til å bli sunn og slank.. skjønner han veldig godt, så nå føler jeg at jeg ikke kan gjøre d.... stakkars meg... :( buhuuu
celodi Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Han kan jo jogge på butikken etterpå og kjøpe inn litt sjokkis da God trening det også
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2010 njå... tror ikke d blir aktuelt nei, han e så innstilt på slanking og trening nå at han har bestemt seg for å spise sushi hele uka!!hehe good luck! kanskje jeg skal stikke ut og spise den opp på veien hjem?? men jeg vil jo egentlig kose meg med film og sjokkis, ikke stå å proppe innpå utafor butikken liksom... ååå jeg vil ha noe godt nå!! forbanna fyr altså!!!
celodi Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Forstår den Er jo lørdag,så lov til og kose seg litt.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2010 d er d jeg mener også:) men den gang ei!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 kan ikke DU spise godis fordi MANNEN din slanker seg?? Nei vettu hva.. Det kan du hilse å si er hans valg. Han kan jo ikke velge hva du skal spise, spesielt ikke på en lørdag! Si at du skal holde deg unna resten av uka for hans skyld, men IKKE i dag:) ( Mannen min gikk ned 17 kg på 2,5 mnd nå i sommer, og jeg koste meg i helgene fordet jeg. Og HAN også. Man må kose seg hverfall en dag da:)
RødRev Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Kjip dag... trøst deg med at du ganske snart klarer å le av det Når det gjelder slankingen: her i huset er det i alle fall ikke noen som tar hensyn til at jeg forsøker å spise sunt i ukedagene. Og det forlanger jeg heller ikke.
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 Han kan spise litt godterier fordi om han slanker seg da..En dag i uka er lov kan du si til han! Det er alle de andre dagene det ikke er lov! Og man trenger vel ikke strappe i seg masse godteri/sjokolade heller selv om det er lørdag! Kjøpe litt går vel an.Og trener han går det likevel ut av kroppen med en gang! Og du kan også spise i smug... Hvis han spiser Krom mister han lysten på godterier,så det er fint å ta om man slanker seg! Det funker! Og så er det viktig å ikke bli sulten! Så vis han spiser litt mat før du spiser sjokoladen din blir han ikke så fristet:)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. februar 2010 hehehe takk jenter! jeg fant en cuba i skapet!!! hahaha! smugspiste av den i sta, og jeg syns ikke den var god engang.. jeg vet at jeg egentlig bare bør kose meg og han også, men nå er han så oppsatt på å kvitte seg med disse kiloene at jeg bare må hjelpe han.. han er en av dem som vanlighvis spiser 2 middager om dagen, loff og drikker mye øl. så jeg må jo innrømme han har bitt flink nå motivasjonen hans er at vi reiser på ferie om litt over to uker og han skjemmes sånn over magen(fin ellers, fine armer og bryst, men stor pondus)hihi.. kanskje jeg blir slankere av dette jeg også? jeg trenger egentlig ikke å slanke meg, men kan bli sunnere... men kjenner d stikker litt nå ja..:) hadde vært digg med en ordentlig melkesjokolade eller smash eller noe.. vi har en nutrilet bar vi skal dele litt senere da:) johoo....... kose dere i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå