Gå til innhold

hvordan vil dere ha reagert på dette? overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faktisk 23 år å kjæresten min 19 år. Å vi leker ikke forlovet skal jeg bare si deg.:) Vi skal gifte oss til sommeren:) Å vi skal faktisk ikke bo sammen før at vi er gift pga. religion vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra hovedinnlegget ditt, ser det ut som dere har vært sammen siden oktober og allerede er forlovet. Ikke at det er noe galt i det. Kanskje familien hans trenger litt tid til å fordøye at dere har formalisert forholdet så tidlig? Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er heller, men i og med at søsteren til din kjæreste fyller 18 år, er det ikke sikkert det er så enkelt for henne å stå i mot et evt press fra familien.

Hvis det er slik at det er en åpen fest, så er vel alle invitert, men du har fått ganske tydelige signaler på at du ikke er ønsket (umodent gjort av bursdagsbarnet uansett). Jeg ville ikke dratt dit.

Skrevet

Hvilken religion er det dere tilhører?

Dere drikker ikke, bor ikke sammen før dere gifter dere? Men snille med hverandre er dere ikke! Ikke virker det som dere oppfører dere noe særlig heller.

Skrevet

Hadde jeg hatt en sønn på 19 år ville jeg vært veldig skeptisk til at han planla bryllup med en 23 år gammel kvinne etter å ha vært et par i kun få måneder.

Søsteren hans synes jeg bare synd på, som blir avkrevd forklaring av deg for hvordan hun velger å feire mydighetsdagen sin. Med din holdning vil det nok gå lang tid før du er akseptert av svigerfamilien. Prøv å være litt ydmyk - søsteren sin dag er ikke din dag.

Skrevet

D er bare så rart, at når hun var her for ei stund siden, så pratet vi kjempemasse, å har hatt mye kontakt etter det også.

Men jeg gidder ikke å bry meg lengre.

Det bare såret meg utrolig mye.

Men men de får nu bare leve sitt eget lille liv, så skal jeg leve mitt liv.

Så får de heller ta kontakt med meg hele familien hans, når at de vil ha kontakt med meg.

Jeg gidder ikke mere dritt nå.

HI

Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en liten gutt?

Er det for at du ikke er mer moden? Du virker ikke mye moden eller from.

Det beviser vel bare at dere "kristne" er de værste.

Skrevet

Jeg forventer ikke å bli invitert i bursdag til alle jeg kommer overens med. For å svare på spørsmålet i hovedinnlegget ditt: Ja, du overreagerer.

Skrevet

Jeg skal bare si deg at han er ikke noe liten gutt, selv om at han er 19 år!!!!!!! Jeg har vært sammen med to andre mannfolk, å de var henholdsvis 25 og 27 år men ingen av de oppførte seg som det.

Han oppfører seg i det minste som at han er mere voksen enn de til sammen.

Å unnskyld meg men hva mener du me at vi kristne er de verste????????

Skrevet

Så merkelig, og veldig dårlig gjort. Håper forloveden din viser dem at han tar din side, og blir hjemme.

Skrevet

Du er i ferd med å ødelegge hele bursdagen hennes med maset ditt. Er det det som er meningen? Unnskyld at jeg sier det, men sånn som du maser så begynner jeg nesten å forstå at noen ikke liker deg.

Let it go!

Skrevet

Jeg tror hun mener at de er fordomsfulle og lite villige til å se andres perspektiv i de fleste saker :-)

Skrevet

Så lenge som at familien min godtar han, å noen få i familien hans godtar meg så ja.

Resten kommer nok etterhvert.

HI

Skrevet

Og hvis det er tilfelle så virker jo HI veldig så kristen...

19:18

Skrevet

Ja, det er slitsomt med mennesker som ikke forstår grenser og må forklares hver minste ting. HI er nok en som mener godt, men som kveler sine omgivelser med forventningene sine. Det er ikke så lett å navigere sosialt når man mangler de berømte antennene.

Skrevet

Er du sikker på at dette handler om deg. Jeg har ei søster som har vært forlovet 6 ganger. Hun er 22 år, så det sier seg selv at hu bytter type ofte. Jeg har mistet helt telling på hvor mange kjærster hun har hatt. Men har altså vært forlovet med 6 forskjellige. Vi er blitt dritt lei å treffe alle de nye typene hennes. Og unga synes det er rart med ny onkel flere ganger i året Har sagt til henne at vi ikke gidder å møte nye typer hele tida. Og spesielt ikke i familieselskaper. Likevel spør hun like før juleaften, påskeaften, og andre litt høytidlige anledninger om han kan få være med. Og hu lager helvete vis vi sier nei, så for fredens skyld så svarer vi ja. Dette er utrolig flaut. Når vi tar fram albumene våre så har vi jula 07 tante og onkel Per, st.hans 07 tante og onkel Ola, jula 08 tante og onkel Oluf osv osv.

Nå er søstra mi av det ekstreme slaget, mange av disse fyrene virker hyggelig dem. Er ikke noe personlig. Og det kan jo hende at det er en grunn til at de ikke ønsker at du skal komme. Kan jo være at de ønsker å bli tryggere på deg først. Kan jo ha vært mange før deg. Eller noe du ikke vet. Kan jo også tenkes at de er en gjeng drittsekker. Uansett synes jeg ike du skal gå vis du ikke er ønsket. Du vil ikke bli akseptert på den måten i alle fall.

Skrevet

Jeg har ikke maset på henne. vis du leser hovedinnlegget mitt godt, så ser du at hva jeg har sendt til henne. å mener du at det er å mase, ja da veit ikke jeg.

HI

Skrevet

Du har sendt tre meldinger og forloveden din har ringt henne - ja du maser på henne. At hun ikke svarer mer forstår jeg godt. Det burde forventes at du nå forstår at du ikke er invitert.

Skrevet

Så jævlig mange teite svar du får, hi. Hev deg over dem, og forhold deg til dem som svarer på spørsmålet ditt.

Jeg synes ikke du overreagerer!

Skrevet

Er dette tull? HI har de samme skrivefeilene som hun fra i går om mannen med 2 biler i to garasjer osv... Det blir liksom for dumt når HI spør om råd men bare blir mer og mer barnslig når folk ikke er enig med henne. Lukter forumtroll lang vei:-D

Skrevet

Virker som at HI ble avslørt!!!!

Skrevet

Hva gjør du på dinbaby/barnimagen? Dere skal tydeligis ikke ha sex utenfor ekteskap. Har du barn fra før? Det er jo muligens ikke særlig populært hos disse religiøse besteofreldrene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...