Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 søsteren til min forlovede skal feire bursdag i dag, å det er kun noen inviterte dit, deriblandt min forlovede, å kjæresten til søsteren. Sendte melding til henne tidligere i dag om når skal du feire bursdagen i kveld? fikk da til svar: hvorfor lurer du på når jeg skal feire bursdagen? svar fra meg: jeg hadde nu tenkt til å komme en tur. eller får jeg ikke lov? svar fra henne:jeg har på en måte invitert bare noen få, siden jeg ikke får lov til å ha så mange der. Min forlovede ringte til henne å lurte på hvem som skulle dit, men det kunne hun ikke svare på, for det visste hun ikke.Hun hadde skrevet åpen invitasjon på facebook her for ei ukes tid tilbake, men nå nekter hun overfor broren at hun har gjort det. Jeg sendte en melding til henne tidligere i dag, å spurte henne. Kan jeg spørre deg om hva som er den egentlige grunnen til at jeg ikke kan komme? Er det for at du kun vil ha spesielt inviterte, eller er det for at besteforeldrene dine har sagt at du ikke får lov å invitere meg? Jeg vil bare ha ett ærlig svar. Dette har hun da ikke svart meg på. Jeg er ikke blitt helt aksepetert av familien hans, det er bare noen få som har akseptert meg, å deriblandt søsteren hans trodde jeg, for når hun var her tidligere, så fikk vi god kontakt. Hun skal feire bursdagen sin hos besteforeldrene, i og med at hun ikke bor her til vanlig men er her på besøk. en annen ting er det at jeg å min forlovede har vært i lag siden oktober, å jeg er ikke blitt aksepert, men søsteren hans å kjæresten hennes har vært i lag siden nyttår men der er alt bare fint å flott å han er akseptert å alt. Å han skal dra i bursdagen i kveld. Er det jeg som overreagerer på at jeg ikke blir invitert eller? dette ble kanskje litt rotete, men takk for at dere tok dere tid til å lese
Anne-B. Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Med mindre det er noe spesielt du har gjort dem, så er det ikke så rart at du reagerer på dette, nei. Hadde forventa at mannen min ikke dro om det var oss dette gjaldt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 ville nok reagert jeg og. Hadde sannsynligvis fått kjæresten min til å ringt å sagt fra at enten kom vi begge, eller ingen.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Hun liker deg ikke. Synd at hun er så umoden.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 nei har ikke gjort de noenting. De bare ikke liker meg. Jeg å min forlovede bor ikke i lag, å jeg synes han skal dra for å ikke lage ufred i familien. For drar han ikke, så tro meg da kommer han til å få høre det av hele familien sin. som da igjen går utover meg, for det er meg som får skylden for alt, å da mener jeg alt. HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Vi får se senere i kveld hva som skjer. For ei jeg har snakket med har fått vite av noen at alle er velkommen der, å andre sier at det bare er inviterte. Så er det nu sånn at det kommer en hel masse ungdommer så bli nok jeg også å dra bort. For som regel når at ungdommene her får vite at det er folk en plass, så drar fleste parten dit. Å det er ikke snakk om noen fest, pga at vi alle er i en religion der vi ikke drikker eller noe sånt.
Anne-B. Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 For å ikke lage ufred i familien? Han må vise dem at det er hos deg lojaliteten ligger, ellers kan jeg love deg at dette bare er begynnelsen på fremtidig forskjelligbehandling. Den støyten må han være mann nok til å ta.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Nesten som å lese om meg selv, bare i forhold til min egen søster... slik er det. Hev deg over det hele, er lettest for deg i lengden vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Jeg vil at han skal dra, for den som kommer til å få skylden for at han ikke drar det er meg det. Å det vil jeg ikke.. Jeg har fått skylden for at han ikke har jobb, jeg har fått skylden for mesteparten av det som skjer rundt han. Så jeg vil ikke at de skal ha enda en grunn for å gi meg skylden. HI
Anne-B. Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Selvfølgelig vil du få skylda for det, disse menneskene kan umulig være rett på en flekk. Og du kan antageligvis bare venne deg til det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Herregud!! Hva sier mannen din til dette her da? Be mannen din ringe søstra og spørr hva som er problemet!! Utrolig umodent gjort å oppføre seg slik.. og forferdelig trist på dine vegne... Nei, selvom du sier at du vil at mannen din drar på festen, så hadde nok jeg reagert om han hadde dratt dit. Hvor gammel blir søstra? Virker som skikkelig umoden fjortis opplegg...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #12 Skrevet 20. februar 2010 det er ikke noe fest i den forstand, det er ett selskap uten alkohol å sånn ting i bildet:) for vi drikker ikke. Hun blir 18 år. HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Da er det nok noen andre som står bak avgjørelsen enn ho ja.. Utrolig umodent å klandre deg for at mannen din ikke har fått seg jobb! Men hva syns mannen din da? Hva sier han til deg?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 Hun vil jo tydeligvis ikke ha deg der, så du gjør nok bare vondt verre ved å tvinge deg inn der. Det er sikkert noen av de som kommer som ikke vil at du skal komme. La det gå, så kan du heller ta tida til hjelp og håpe de vil akseptere deg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #15 Skrevet 20. februar 2010 ja jeg tror nok at det er noen andre enn henne som står bak, men samtidig så er det utrolig dårlig gjort av henne å ikke svare meg på meldingen som jeg sendte til henne. Kjæresten min synes ikke at det er noe greit at familien hans holder på som de gjør. Hva mener du med hva sier han til meg? HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Eneste av de som kommer dit som ikke aksepterer meg er de som eier huset, å det er besteforeldrene. Ellers av de ungdommene som bor her, så er det ingen av de som ikke liker meg.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 Jeg mente, hva sier han til familien sin? Har han sagt noe til dem ang situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 Hun er bare 18 år. Du kan ikke forvente at hun skal stå imot familien når det er hos dem besøket skal være. Det er selvfølgelig sårt å ikke bli invitert når din forlovede er det. Men hun har bare kjent deg noen måneder, og du er sikkert ikke den nærmeste vennen hennes. Det er hennes bursdag og det er ikke sikkert hun gidder å kjempe for en hun nettopp har blitt kjent med. Er det ikke litt tidlig å forlove seg når dere kun har kjent hverandre noen få måneder? Jeg ville blitt skeptisk om min bror forlovet seg så raskt. Uansett virker ikke familien hans helt enkel å blidgjøre, de burde gi deg en sjanse. Men ikke press søsteren mer, gi henne tid til å bli kjent med deg så blir dere gjerne venner i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Jeg forventer ikke at hun skal stå i mot familien sin, men jeg forventer faktisk ett svar fra henne. Nei det er faktisk ikke så rart å forlove seg etter å ha vært i lag i bare noen måneder. det betyr jo ikke at vi ikke har kjent hverandre lenger. HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 Det virker på meg som om du maser på henne. Jeg hadde heller ikke giddet å svare deg mer. Bruke 18års-dagen på å ordne opp i famileproblemer, det er vel ikke så veldig fristende. Prøv å se hennes side og vent til det roer seg ned.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #21 Skrevet 20. februar 2010 jeg har ikke sendt flere meldinger til henne, enn de som står i hovedinnlegget! HI
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #22 Skrevet 20. februar 2010 Dere er kanskje ikke så gammle dere heller. Godt mulig at besteforeldrene og andre i familien reagerer på at dere leker forlovede selv om dere ikke har vært sammen i mange mnd og heller ikke bor sammen. Når skal dere gifte dere?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #23 Skrevet 20. februar 2010 Nei, men når hun tydeligvis ikke vil ha deg der, hvorfor krever du at hun skal begrunne det? Hun skylder deg ingenting, hun har bursdag, la jenta være i fred. Du spør etter meninger om det som skjedde, dette er min mening, respekter det!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #24 Skrevet 20. februar 2010 Herregud så pinlig og barnslig å mase seg inn på en bursdagsfest! Hva skal du gjøre hvis du til slutt får lov til å komme? Alle vet sikkert at du ikke er velkommen - ta et hint, du er ikke velkommen. Det er ikke sikkert det er rettferdig, men sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #25 Skrevet 20. februar 2010 Syntes du er rar som presser deg til å å komme på en fest (om du drar da) til noen som tydeligvis ikke vil ha deg der?! Også syntes jeg du tar litt på vei for hele greinet egentlig. Du kan ikke tvinge personer å like deg. LA henne være, det er hennes bursdag, så kan du heller prate med henne ved en senere anledning. Skjønner at det er kjipt for deg, men sånn er det nå bare. Ikke alle kan like deg. PS: Jeg ville ikke hatt ei jeg bare hadde kjent 4 mnd i min bursdag (om dere ikke har kjent hverandre før du traff din forlovede) Det er liksom ikke bare "en fest" men en spesiell anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå