Gjest Skrevet 20. februar 2010 #26 Skrevet 20. februar 2010 "My sisters keeper" er så sterk, så den på fly til Dubai, faktisk.
Snakkelittmeddeg Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #27 Skrevet 20. februar 2010 Slemt gjort å vise den på et fly da! Når jeg ser grinefilmer vil jeg se de alene hehe.. Hva synes du om valentin filmen da?
nybegynner07 Skrevet 20. februar 2010 #28 Skrevet 20. februar 2010 Har du sett who will love my children? Den handler om en døende mor som prøver å finne foreldre til sine barn... Jeg så den i et bursdagsselskap da jeg var 11-12 år eller noe. Den moren som hadde leid inn filmen hadde vel ikke tenkt så mye... Vi satt 16 jenter og hulket. Jeg griner av de utroligste filmer og gikk på en skikkelig smell da jeg så "my best friend's wedding"... Jeg hulket også høyt av "stepmom". (Etter de to filmene vurderte min venninne å legge ned forbud mot filmer med julia roberts. Jeg hentet meg inn igjen på Notting Hill.)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. februar 2010 #29 Skrevet 20. februar 2010 Skal du ha en skikkelig grinefilm så står vel Purpurfargen høyt oppe på lista!!!! :'-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå