Gå til innhold

Småbarnsmor i Asker (20) funnet død...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefaren på 23 er siktet... barnet deres er under 1 år. Syke, syke verden vi lever i!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så har du hun på 19 som døde under mistenkelige omstendigheter, som har ei lita datter på 11 mnd.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

uff, stakkars jentene og stakkars barna!

Skrevet

Det har jeg ikke hørt om 17.05, men det er helt grusomt at sånt kan skje:/

Skrevet

Jeg så det var opprettet ei gruppe på FB om 19 åringen fordi foreldrene ikke får ordne begravelse for datteren sin fordi hun var gift med mannen som de mener er skyld i dødsfallet, men det er jo bare deres meninger. Vet ikke hva som er sant. Tror ikke det har stått noe i nyhetene.

Skrevet

Noen som vet hva kvinnen heter? De skal visst ha face begge to.. Så evig sykt

Skrevet

Søk på 19 åring mistenkelig død eller noe sånt

Skrevet

Hun ble drept i dag var ei bekjent av meg....

Blitt advart mot denne typen i årevis... Han truet med å ta livet sitt hvis hun gikk fra han igjen.. Foreldrene var fortvilet fordi hun ikke kuttet han ut... Og se hvordan det gikk...

Barnet er trygt plassert hos Onkelen og Tanten til avdøde.... Besteforeldrene til barnet er helt fra seg, og ødelagt til å ta vare på babyen nå,...

Skrevet

Tragisk!!:(

Stakkars babyjenta deres, mistet moren sin pga at faren drepte henne når hun var bare 9 mnd:/

Skrevet

Hvor gamle er besteforeldrene ca? Forhåpentligvis kan den lille jenta vokse opp hos de.

Kjempetrist sak.

Skrevet

Sånn går det ofte med kulturkræsj, hvor mange beviser trenger en?

Skrevet

La meg si det sånn - jeg har en viss anelse om kulturtilhørigheten til drapsmannen...

Skrevet

Jeg kjenner flere som har blitt drept av nordmenn født i Norge.

Skrevet

Vel.. Drapsmannen er like norsk som deg.

Skrevet

Jeg sier bare det jeg tror... Og kultur kan være så mangt, ikke nødvendigvis nasjonalitet. Men jeg tror du skjønner hva jeg hinter til, så vi får se om jeg har rett.

Skrevet

Forferdelig mange som blir drept i forbindelse med samlivsbrudd. Det farligste vi gjør er å inngå forhold, man kan aldri vite hvem man har å gjøre med!

Skrevet

Mohyeldeen Mohammad er også nordmann født i Norge så vidt jeg vet. Stoler ikke på ham et sekund uansett...

Skrevet

Tror egentlig ikke det er å inngå forhold som er så farlig. Virker heller som det kan være farlig å ta ungen fra far.

Skrevet

Jeg vet ikke navnet på denne unge jenta, og jeg synes det er veldig frekt å spørre etter navnet hennes av hensyn til familien hennes.

Vi trenger ikke vite dette.

Skrevet

Begge er helnorske!! Sorry til dere rasister.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...