Gå til innhold

Er 1000 kr for et par uggs billig? Er de store i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker 37-38 til vanlig. Hvilken str burde jeg kjøpe?

Hva koster de i norge?

Skrevet

Er vel ikke veldig billig. Jeg bruker den samme størrelsen som jeg har i alt av sko..

Skrevet

1000 kr for et par tøfler er ikke billig.

Men det var kanskje ikke mening om skoa du var ut eetter....

Skrevet

det spørs jo litt hvordan ugg det er snakk om da, men det fremstår ikke som spesielt billig. de jeg har er vintersko med ekstra tykk såle og pels, kostet 700 og mamma sine som er vanlige ugg kostet 500.

Skrevet

Er det ekte Uggs er det billig.

Det er ikke norsk butikk dette her regner jeg med.

Skrevet

Hvis d r ekte UGGS koster de rundt 2000 kr til vanlig her i norge (avhenger av modell), men d r jo veldig mye fakeuggs da, så pass på så du ikke blir lurt!! :-)

Skrevet

Ja, ja, vær "forsiktig".... -Jeg fikk mine som jeg bestilte på nettet her om dagen, og dem er jeg SIKKER på at ikke er ekte:-((((((.... Jag har blivit lurad;-/...

Skrevet

En får med bevis på at de er ekte, hvis de er ekte;-)

De er litt små i str synes jeg.

Jeg bruker 39 til vanlig, men 40,5 i UGGS

Skrevet

UGGS er de styggeste skoa ever. Alle tråkker litt skjevt, og i og med at skoa er helt flate tråkker alle skoa skjeve. Det ser rett og slett ut som motekrise.

Skrevet

Ja, de er stygge, men jeg elsker mine utetøfler.

Skrevet

jeg har ekte UGGs, jeg bruker alltid str 39, men i UGGs må jeg ha 38. De er store, og vide. søsteren min bruker også en str mindre enn vanlig i UGGs.

Forferdelig stygge, men gud så deilige :)

samboeren min hater dem, haha!!

Skrevet

Det er faktisk kjempedyrt, men nå syns jeg at 10 kr er for dyrt for disse nedtråkka tøflene jeg da...

Skrevet

Haha,så morro med folk som ikke vet hva de snakker om.Gjør seg selv så smarte....

Jeg har de med ordentlig gummi-såle. Var livredd for å kjøpe de for små,fikk aldri bestemt meg. Bruker som regel 37-38 i andre sko men kjøpte 39 i Uggs. Får plass til tykke sokker,men i og med at de er varme i utgangspunktet så trenger man egentlig ikke det.

Betalte 1000 kr for mine i New York. Men så hadde ikke modellen kommet hit enda,så tror de var helt nye.

Skrevet

Er det fordi man synes de ser ut som ulltøfler, og faktisk er utrolig stygge - at man ikke vet hva man snakker om eller ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...