Gå til innhold

Fantastiske mannen min :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mye i det siste, både på jobben og med syke barn, så mannen bestemte seg for å ta med de to eldste på hytta sammen med svigers i helgen mens jeg og hun minste ble hjemme og kunne slappe av (hun har astma, så kan ikke ut i kulda). Men til morgen idag så ringte mamma og tilbø seg å passe henne så jeg kunne få helt fri. Problemet var bare det at jeg ikke har noen bil hjemme og mamma har ikke bil og det snør og snør (bor i vestfold). Så da tok mannen turen hjem, kjørte snuppa til mamma, kom hjem og måkte for meg og ga meg en runde på soverommet før han dro opp til hytta igjen :)))). Så nå skal jeg bare slappe av. Har ringt til noen gode venninder og bedt dem hit på mat og vin i kveld. Han har fått en del stjerner i boka nå ja. O fryd :-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :) Hørtes herlig ut! Tipper du fortjener det :) Ha en strålende kveld!

Skrevet

Så heldig du e!! Har en kjempegod mann sjøl, men det dær hadde vært helt fantastisk. Kos deg masse i dag!!

Skrevet

Du har ikke oppskriften på sånne menn vel???

Skrevet

Oppskriften er veldig enkel igrunn... Ta en oppegående mann, tilsett masse kjærlighet og gjennsidig raushet og vips :) Jeg gjør ofte hyggelige ting for han og omvent og vi unner hverandre alt godt fordi vi vet at det går begge veier. Sitter her i ett ryddig hus med rødvin, fyr på peisen og venter på vennindene mine :)))

I morgen kommer han hjem til ei smørblid dame og en lammestek til middag med favorittdesserten etterpå.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...