Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Har vært mye i det siste, både på jobben og med syke barn, så mannen bestemte seg for å ta med de to eldste på hytta sammen med svigers i helgen mens jeg og hun minste ble hjemme og kunne slappe av (hun har astma, så kan ikke ut i kulda). Men til morgen idag så ringte mamma og tilbø seg å passe henne så jeg kunne få helt fri. Problemet var bare det at jeg ikke har noen bil hjemme og mamma har ikke bil og det snør og snør (bor i vestfold). Så da tok mannen turen hjem, kjørte snuppa til mamma, kom hjem og måkte for meg og ga meg en runde på soverommet før han dro opp til hytta igjen ))). Så nå skal jeg bare slappe av. Har ringt til noen gode venninder og bedt dem hit på mat og vin i kveld. Han har fått en del stjerner i boka nå ja. O fryd :-)))))
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 hehe Hørtes herlig ut! Tipper du fortjener det Ha en strålende kveld!
SusieQ Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Så heldig du e!! Har en kjempegod mann sjøl, men det dær hadde vært helt fantastisk. Kos deg masse i dag!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Du har ikke oppskriften på sånne menn vel???
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Oppskriften er veldig enkel igrunn... Ta en oppegående mann, tilsett masse kjærlighet og gjennsidig raushet og vips Jeg gjør ofte hyggelige ting for han og omvent og vi unner hverandre alt godt fordi vi vet at det går begge veier. Sitter her i ett ryddig hus med rødvin, fyr på peisen og venter på vennindene mine )) I morgen kommer han hjem til ei smørblid dame og en lammestek til middag med favorittdesserten etterpå. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå