♥ Herligheten ♥ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Meninger? Nanna Nancy Petrine Petrikke Edvarda Edvard Kristofu Antonius Albert Har du noen flere gamle navn du vil dele?
Gjest Siklerotte Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Nanna er fryktelig koselig, samme med Nancy. Edvarda er vel tøft nok. Edward og Albert er OK.
ma:) Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Jeg liker Edvard og Edvarda. De andre liker jeg ikke.
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Nanna anser jeg bare som et kjælenavn. De andre jentenavnene er kjempefine. Edvard og Albert er fine. Anton er tøft! ( uten -ius)
☆☆☆ Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Nanna - kjempefint Nancy - helt OK Petrine - OK Petrikke - forferdelig Edvarda - ikke min smak.. Edvard - liker ikke Kristofu - nei Antonius - nei Albert - fint navn
prebs Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Nanna er sterkt og flott og kona til Balder. Petrine er sjarmerende. Oppdaget det først i "Mamma". Edvarda er staselig og Hamsunsk. Edvard er knallflott. Albert er koselig. Ellers har vi Olphæus i min familie (oldefars navn). Blir nok ikke oppkalling der, nei...
♥ Herligheten ♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2010 Takk for svar! Liker veldig godt "poppisnavna" jeg, men etter å ha lest mange navn her, og fått smakt litt på dem, begynner jeg å like noen av disse gamle sjarm-navna Personlig liker jeg veldig godt Nanna, min oldemor het dette
Gjest Skrevet 20. februar 2010 #8 Skrevet 20. februar 2010 Flere fine her, men hvordan uttales egentlig Edvarda? Veldig fint på papiret uansett, men lurer virkelig på dette. EdvarTa eller EdvarDa?
Tante Blås Squaw Skrevet 20. februar 2010 #9 Skrevet 20. februar 2010 Nanna - liker veldig godt ) Nancy - tenker på Sid & Nancy ;o) Petrine - liker ikke Petrikke - liker enda mindre enn Petrine Edvarda - njææ...liker ikke Edvard - liker veldig godt Kristofu - liker ikke Antonius - liker ikke Alber t - digger!
Miranda C Skrevet 20. februar 2010 #10 Skrevet 20. februar 2010 Nanna - Aldri likt! Nancy - Liker hvertfall ikke.. Petrine - Liker ikke dette heller.. Petrikke Edvarda - Nei .. Edvard - Likte det ikke før, men etter å ha sett Twilight filmene har jeg begynt å like det hehe Kristofu - ? Rart Antonius - Uff Albert- Liker dette ) Olivia, Josefine, Nicoline (spesielt Nikoline) er jo gamle navn, men som jeg syns er veldig fine:)
prebs Skrevet 20. februar 2010 #11 Skrevet 20. februar 2010 Jeg håper for guds skyld at folk har vett på å si EdvarDa...!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2010 Enig med prebs, EdvarDa
Dearest Skrevet 20. februar 2010 #13 Skrevet 20. februar 2010 Nanna, Edvarda, Edvard og Albert er søte, men dei andre blir noko pretensiøse i mine auge... Eg har vore veldig glad i Kaspara heil til eg skjøna at eg uttala det feil... Eg vil sei det som Kasper med 'a' på slutten, men det skal visst vera ka-SPAR-a. (i motsetning til KAS-par-a)... Det var litt nedtur kan du sei... Same med Alice som eg trudde vart uttalt A-liss (A som i Alva), men som eg har blitt fortald at folk uttalar Æ-liss på ein tilnærma engelsk måte... Nederlag....
auro Skrevet 20. februar 2010 #14 Skrevet 20. februar 2010 Liker Petrine, Petrikke, Edvard og Albert. Aller mest Petrikke og Albert
♥ Herligheten ♥ Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 21. februar 2010 Flott å se at man har ulik smak, tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle het det samme.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå