M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. februar 2010 #1 Skrevet 20. februar 2010 Hei Lille diamant:-) Du jeg bare lurer på om du har barn fra før? Eventuelt hvor gammel er h*n? Syns jeg kjenner nicket ditt så godt, men klarer ikke huske hvorfor.... Kanskje vi var her inne sammen forrige gang vi prøvde? 07/08 for min del. Fikk gutt julaften 08. Ser du mest sannsynlig er gravid. Krysser fingrene for deg! Kanskje blødning+spotting kan ha vært en tvilling? Er visst av og til slik at man kan miste en tvilling mens den andre spirer fram.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2010 Masse lykke til og måtte du være gravid!!!!!!!
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 #3 Skrevet 20. februar 2010 Hei Jeg har ingen barn fra før nei, og har vært her inne siden januar 09. Kan jo være du har sett nicket mitt her om du har vært inne på bim etter du fikk gutten din føler jeg har vært her en god stund ihvertfall.. Blir spennende å se om jeg er gravid ja, men har jo ikke så veldig høye forventinger siden jeg forsatt spotter innimellom. Veldig rart altså, men det begynte faktisk med spotting 3 dager før ikm denne gangen, og det har aldri skjedd før. Men tok jo bidronninggele og wild yam denne pp'en, så kan jo være at jeg har sluppet to egg ja og at det ene har gått til grunne. Håper jo at jeg får svar på dette snart, og at det er en frisk spire inni magen min Hvor er du i syklusen nå da? Og veldig koselig at du skrev til meg forresten
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2010 Ja da er det nok fra denne gangen med prøving ja:-) Har jo prøvd siden 1.mai, så har jo vært her en stund nå jeg også ja.. Ja håper virkelig den sitter for din del nå! Det er lenge å gå å håpe hver mnd i over et år... Jeg prøver bidronning gele for første gang denne pp, og skal ta wild yam etter el. Er 8 dpo i dag, så starter snart prøving for fullt;-) Så i en annen tråd at vi tar samme bidronning gele. Jeg blir litt dårlig av de, så klarer ikke ta så mang pr dag.. Merker du noe til det? Er litt kvalm, og har hatt vondt i hodet.. Lykke til:-)
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Her er jeg kvalm idag, men mistenker at det kommer av noe helt annet ;o) Kan ikke huske at jeg ble kvalm av bidronningkapslene, men ble skikkelig kvalm av wild yam den første gangen jeg prøvde de. Men denne mnd merket jeg ikke noe til det må jeg si...men kan være kroppen må venne seg til dem eller noe? Høres jo rart ut kanskje, men ting som skal rette opp i hormonene vil nok sikkert gi en type bivirkning?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2010 Du er nok kvalm av andre grunner nå ja:-) He he:-) Kan godt hende kroppen bare trenger å bli vant til dem ja, har faktisk ikke vondt i hodet i dag, så kanskje det begynner å komme seg.
Lille diamant Skrevet 20. februar 2010 #7 Skrevet 20. februar 2010 Ja du skal se at kroppen har vent seg til det allerede Lurer på det er de som er grunnen til at jeg mest sansynlig er gravid nå, for har prøvd lenge uten å få klaff. Har veldig troen på bidronninggele ihvertfall
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Ditt nick kjente jeg igjen!Du fødte før meg, jeg fikk 17 januar! Skal dere til med en til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå